Prije punih osam godina, Magdalena Bešker plasirala je na hrvatsko tržište dotad neviđeni personalizirani planer jednostavnog naziva Moj planer. Od tadašnjih planera razlikovao se velikim izborom boja te personaliziranom naslovnicom na kojoj kupci sami biraju tekst koji žele.

Ulica snova proslavila osmi rođendan
Press 

Prošlo je osam godina od kada je nastala 'Ulica snova', kada pogledate iza sebe, bi li nešto mijenjali?

Joj! Svašta bih promijenila. Imala sam 24 godine kada je sve počelo. Nisam imala ni dovoljno znanja, a ni iskustva. Kada pogledam unatrag, definitivno bi se dalo o mnogim stvarima razmisliti.

Što se promijenilo u tih osam godina?

U ovih osam godina dizajn planera se mijenjao više puta. Mislim da je i on odrastao kako sam odrastala ja. Sada je, barem ja tako mislim, elegantniji, ženstveniji, veseliji... Polako sam dodavala i neke nove proizvode. Mijenjale su se i neke suradnje. Ali, sve je to normalno u procesu razvoja proizvoda. Trenutno u ponudi imamo dvadesetak proizvoda.

Ulica snova proslavila osmi rođendan
Press 

Što vam je bio najveći izazov?

Najveći izazov je pronaći dobre i kvalitetne suradnike koji su na istoj valnoj dužini s vama. Svake godine se trudim ponuditi nešto novo, nešto drugačije… Za mene ovaj period u godini nije najstresnije vrijeme. Trebate me vidjeti na ljeto kada sam, dok su drugi na odmoru, u potrazi za novim inspiracijama, idejama, materijalima…

Najsretniji trenutak i najveće priznanje?

Znate što, možda je stereotip, ali najsretnija sam kada se kupci vraćaju. Imam klijente koji me prate svih ovih osam godina. To je i najveće priznanje i najveća sreća jednom mladom poduzetniku.

Koje novosti možemo očekivati u narednom periodu?

Godina koja nam dolazi, 2020., će biti prilično zanimljiva. Pripremila se dosta novih proizvoda koji će obuhvatiti širu publiku, a ne samo žene, jer nekako su moje proizvode prepoznale žene. Ne želim puno otkrivati, sve ćete doznati na vrijeme.