Prije točno 20 godina, 28. svibnja 2000. Nova TV, prva komercijalna televizija, danas najjača hrvatska multimedijalna kompanija, počela je s emitiranjem televizijskog programa. Kao prva komercijalna televizija Nova TV je morala investirati u izgradnju, postavljanje i razvoj odašiljačke mreže, te vlastitim resursima ostvarila doseg od 89 posto pokrivenosti teritorija i 90 posto domaćinstava u Hrvatskoj. Nova TV je prije punih 20 godina postavila temelje moderne televizije u Hrvatskoj, uspješno akvizirala
vrhunske programske naslove, osigurala cjelodnevno emitiranje premijernog programa te hrvatskoj publici predstavila najnovije svjetske trendove produkcijom novijeg datuma iz radionice najeminentnijih distributera. Vrlo brzo se Nova TV, pomno osluškujući
publiku, okreće velikim ulaganjima u domaću produkciju, gradi snažan informativni program, razvija sportski i dječji program, u poslovanju veliku pozornost posvećuje i društveno odgovornom aspektu, a uz sva tehnološka postignuća i razvoju digitalnih
platformi, televizija prerasta u vodeću multimedijalnu kompaniju u zemlji.

Zadnjih 10 godina je Nova TV najgledanija televizijska postaja u Hrvatskoj, s najpopularnijim zabavnim programom koji se sastoji od bogate domaće i strane produkcije te informativnim programom koji je perjanica ove TV postaje zajedno s najgledanijim Dnevnikom već 11. godinu. Nova TV je pionir i u razvoju digitalnog segmenta, te svoju snagu i dodanu vrijednost temelji na sinergiji televizije i digitala.

Zajedničkim snagama profesionalni tim kojeg vodi stabilni management na čijem čelu već punih 15 godina predsjeda Dražen Mavrić, Nova TV prerasta u vodeći medijski brand.

''Slaveći 20 godina postojanja, slavimo zajedništvo i snagu tima koji je Novu TV stvarao i svakodnevno stvara sve ove godine. Ključ uspjeha Nove TV su ljudi, te spoj kreativnosti koja je samo čovjeku shodna, s vrhunskom tehnologijom i inovacijama u koje kontinuirao ulažemo, te vizija bez koje nema kreacije, pomicanja granica i postavljanja trendova. U ovo izazovno vrijeme u kojem su se našle sve industrije, ali i svi mi osobno kao individue, smatram važnim osvrnuti se i napraviti retrospektivu svih naših vrijednosti i kvaliteta koje nas definiraju. S ponosom gledam na tim Nove TV koji je kao i uvijek, a naročito u krizama i onda kad je najteže, ostao snažan, pouzdan, autentičan, a upravo s takvim timom možeš zadržati poslovanje prema vrhunskim standardima i okrenuti se budućnosti s novim idejama i vizijom kako doprinijeti razvoju i pojedinca i društva općenito. Razmišljajući o evoluciji medija svjesni smo svih promjena, uvijek smo i bili aktivni pokretači svih noviteta, a na tome radimo i danas. Kreativnost, intuicija, emocije i inovativno strateško promišljanje vodit će nas i u svim budućim transformacijama koje očekuju medijsku industriju.'', izjavio je predsjednik Uprave Nove TV Dražen Mavrić.

Nova TV - 20 godina uspjeha i zajedništva!
Press Nova TV 

'Dug je put iza nas, i uzbudljivo je pratiti rast Nove TV. Okrenuti smo budućnosti svjesni činjenice da rezultati koje smo postigli tijekom ovih 20 godina, i koji nas drže na tronu, dolaze od pomnog osluškivanja naše publike i potreba naših klijenata. U centru našeg poslovanja su građani za koje stvaramo svoje proizvode i kreiramo sadržaj na način kako bi u zajedništvu s našim klijentima, partnerima stvarali pozitivno ozračje i skupa razvijali zdravu poduzetničku klimu'', izjavila je Diana Roginić, članica Uprave Nove TV.

Nova TV - 20 godina uspjeha i zajedništva!
Press Nova TV 

20 godina vjerodostojnosti

Informativni program Nove TV produkt je timskog rada velikog broja ljudi – dnevnih urednika, novinara, snimatelja, montažera, producenata, realizatora i brojnih drugih. Gledateljima svakodnevno informacije prezentiraju etablirana televizijska imena: Saša
Kopljar, Petar Pereža, Marija Miholjek i Romina Knežić. Zahvaljujući profesionalnosti cijelog tima te visokim standardima kvalitete, objektivnosti i neovisnosti, središnja informativna emisija; Dnevnik Nove TV koji je krenuo s emitiranjem prije gotovo 15
godina, već 11. godinu je prvi izbor gledatelja. U 20 godina pogledali smo gotovo 5400 izdanja Dnevnika Nove TV kojeg danas svakodnevno prati gotovo 630 tisuća ljudi, te emisija ostvaruje 37,6 posto udjela u gledanosti. (Izvor AGB Nielsen, ciljna skupina: 4+, razdoblje: 1.kvartal 2020.).

U svijetu u kojemu vladaju razni interesi misija informativnog programa Nove TV je ostala nepromijenjena: zadržati integritet, vjerodostojnost i objektivnost te u svakom trenutku biti svjestan odgovornosti koju najgledaniji informativni program ima prema
gledateljima. Činjenice oslobođene od bilo čijih utjecaja i neovisno novinarstvo temelj su na kojem Nova TV radi svoje informativne emisije.

Dnevnik Nove TV nije samo lider po pitanju gledanosti, već i po pitanju inovacija. Uz brojne rubrike kojima kontinuirano obogaćuje svoj sadržaj, kao što su „Bolja Hrvatska“, „Vaš glas“, „Dnevnik u vašem selu“, ''Ostani Nova'', ova emisija tijekom 15 godina podizala je standard i kada su u pitanju tehnološki noviteti poput prikaza u proširenoj stvarnosti. Najgledanija informativna emisija u zemlji od 2015. producira se iz modernog, tehnološki inovativnog TV studija koji tada postaje najveći news studio u
Hrvatskoj i šire. Inovacije i novi tehnološki izumi glavni su aduti TV studija. Nova TV već godinama koristi sustav koji omogućuje stvaranje i manipuliranje 3D grafikama u pravom prostoru, pa tako se u news setu dodaju 3D grafike koje se gledateljima
pokazuju kao da su u stvarnom prostoru. TV studio čine između ostalog vrhunske HD kamere, rasvjeta koja je posebno dizajnirana i napravljena za potrebe studija.

Misao vodilja informativnog programa Nove TV ostaje i dalje graditi povjerenje ispočetka svaki dan kroz istinitost, upornost i pomicanje novih granica izvještavanja te u službi boljitka društva i razvijanju demokracije. Toj misiji pridonosi i istraživačka emisija ''Provjereno'' koja već 13 godina donosi priče i razotkriva brojne teme mijenjajući društvo na bolje. Produžena ruka informativnog programa je od 2016. i video news portal DNEVNIK.hr, a uz njega Nova TV okuplja i razvija niz uspješnih tematskih portala poput GOL.hr-a, Zadovoljna.hr-a, Showbuzz.hr-a, zimo-a i punkufer.hr-a.

20 godina zabave i domaće produkcije

Nova TV je u svojoj povijesti prenosila uživo neke od najvažnijih kulturnih, društvenih i političkih događanja, a tijekom godina razvila je i snažan odjel produkcijskih servisa koji je danas konkurentan i na domaćem i inozemnom tržištu. Sadržaj koji se kreira za domaće tržište veliki uspjeh postiže i izvan naših granica zahvaljujući prodaji čak devet serija vlastite produkcije u više desetaka zemalja svijeta.

U 20 godina Nova TV je prikazala gotovo 6000 filmova strane produkcije, 600 stranih serija, 200 zabavnih emisija od reality showova do glazbenih emisija, te 70 domaćih zabavnih emisija i 30 domaćih serija.

Nova TV može se pohvaliti nizom inovativnih programskih projekata, pa je tako Nova TV prva televizijska kuća koja je producirala hrvatski reality show u vlastitoj produkciji „Story Super Nova“, a potom i „Story Super Nova Music Talents, koji su postali društveni i medijski fenomeni. U povijesti će ostati zapisan i showbiz emisija ''Red Carpet'', veliki odjek su ostavili i formati ''Trenutak istine'' i ''Ne zaboravi stihove'', a Nova TV je emitirala i prvi hrvatski sitcom ''Naša mala klinika''. Veliku prekretnicu u domaćoj produkciji i povijesti emitiranja serijskog programa napravila je serija ''Najbolje godine'' iz 2009.godine - prva dnevna dramska serija koja se ikada počela prikazivati u udarnom terminu. Da je produkcija Nove TV mjesto za proizvodnju hit serija svjedoči veliki broj naslova od kojih se po najvećoj gledanosti posebno ističe ''Larin izbor'' iz 2011./2012. Uslijedile su potom i druge hit serije koje su redom zadržavale top pozicije na ljestvici gledanosti: ''Stella'', ''Kud puklo da puklo'', ''Čista ljubav'', ''Zlatni dvori'', ''Na granici'', ''Drugo ime ljubavi''. Najgledanije novogodišnje emisije već su tradicionalno najgledanije upravo na Novoj TV. Prekretnica u popularnosti show programa Nove TV bila je prva sezona realityja ''Farma'', 2008. godine, i od te godine zabavne emisije Nove TV zauzimaju redom top pozicije prema gledanosti. Hit formati koji potom ruše rekorde gledanosti su ''Masterchef'', ''Supertalent'', ''Tvoje lice zvuči poznato''.

Uz navedene projekte među najgledanije programe ubraja se i najdugovječniji lifestyle format 'IN magazin' koji se emitira više od 11 godina u kontinuitetu. Također, već 9 godina zaredom jedna od značajnijih projekata u organizaciji Nove TV su humanitarni
koncerti ''Želim život'' na kojima se u samo nekoliko sati tijekom emitiranja uživo prikupe milijunski iznosi za daljnji rad Zaklade Ana Rukavina koja pomaže oboljelima i spašava živote.

20 godina inovativnosti

Strategija kompanije je multimedijalna platforma – sinergija televizije i interneta, a tijekom godina Nova TV bila je inovator na tržištu u programskom i tehničkom smislu. U tehničkom smislu Nova TV je također pionir i prva je televizija koja je svoj program
počela producirati i emitirati u digitalnom obliku od prvoga dana. Nova TV producira i emitira sadržaj visoke razlučivosti (HD) još od 2007., konstantno prati i implementira nove tehnologije te je, primjerice, imala najveći touch screen videozid još 2010. godine.
Kompletan arhivski materijal nalazi se u digitalnoj arhivi koja je jedna od najvećih u ovom dijelu Europe. Najsofisticiranija tehnologija koristi se u svakodnevnoj produkciji news sadržaja što ovoj televiziji omogućava fleksibilnost i brzu reakciju na bilo koji događaj.

Nova TV danas

U slavljeničku godinu Nova TV također ulazi kao prvi izbor gledatelja, zajedno sa specijaliziranim kanalom Doma TV, ali i korisnika na digitalnim platformama s kojima u sinergiji razvija najbolji sadržaj. Strategija Nove TV je nastaviti kreirati dodanu vrijednost za sve korisnike postojećih platformi, razvijati originalnu domaću produkciju, poticati na pozitivne društvene promjene kontinuirano podižući kvalitetu prezentacije sadržaja stavljajući u centar publiku kojoj se obraća, ljudske resurse koji su pokretač i ključ uspjeha kompanije, kao i klijente i partnere s kojima se u zajedništvu razvija pozitivno poduzetničko okružje u zemlji.