Koliko nam se god ovaj uvod činio kao poprilično ozbiljan napad na odnose i veze, ne brinite se, sve je to normalno i uobičajeno. Uostalom, da je to zaista tako, potvrđuje i zanimljivo štivo – "Muškarci su s Marsa, žene su s Venere".

Muškarci i žene razlikuju se i u načinu na koji kupuju. Žene u prosjeku radije gledaju i dodiruju modele o kojima razmišljaju, a muškarci odrađuju kvalitetan domaći uradak pa prije kupnje uspoređuju sve karakteristike proizvoda te uvijek paze, bez iznimke, na omjer cijene i kvalitete, trudeći se pritom pronaći sniženja. Muškarci su bolji pregovarači i vještiji su u cjenkanju, a žene su pak vrlo često na rubu između pregovora i prepirke, ali upornošću mogu postići ono što su naumile. I da, oba spola u svojim pregovaračkim taktikama koriste jednak trik – prodavače uvjeravaju da su na drugome mjestu (kod konkurencije) dobili bolju ponudu i/ili nižu cijenu.

Muškarci i žene razlikuju se i u načinu kupovanja
promo 

Iako pri kupnji nekih proizvoda dominira samo jedna strana, primjerice, roštilj najčešće biraju muškarci, a perilice posuđa uglavnom odabiru žene, pri kupnji hladnjaka jednako pravo glasa imaju oba spola.

Svjesni smo različitosti, ali isto tako znamo koliko su važni prilagodba i kompromisi. Ponekad je riječ o većim, a ponekad o manjim ustupcima, ali svi bismo trebali biti spremni i sposobni pomiriti razlike, posebice pri kupnji kućanskih uređaja. Jer ako možete napraviti kompromis pri odabiru hladnjaka, onda ste sigurno spremni i na život sa svojim partnerom/partnericom. Ljubav ide kroz želudac, zar ne? Ima li ljepšeg mjesta za skladištenje ljubavnih zalogaja nego u lijepo dizajniranom i višefunkcionalnom hladnjaku?! U ovom slučaju, pomoć stiže bez poziva. Pri odabiru IonGeneration hladnjaka nema pogreške.

To znači da u ovom tekstu donosimo prijedlog kako pomiriti naoko nepomirljivo. Naime, pri odabiru ovog tipahladnjaka neće biti rasprave s boljom polovicom. I najvažnije – obje će strane biti zadovoljne. Ženska strana koja vodi brigu o estetici i uklapanju proizvoda u interijer te muška, ekonomična strana kojoj će se svidjeti omjer cijene i kvalitete.

5 detalja na koje biste trebali obratiti pozornost pri odabiru i kupnji hladnjaka

Funkcionalnost

Provjerite uklapa li se novi uređaj u ostatak interijera (izmjerite sve površine kako biste bili sigurni). Imajte na umu da biste pri zamjeni uređaja uvijek trebali odabrati onaj jednakih dimenzija ili veći, nemojte stari uređaj mijenjati manjim novim. Osim zbog prostranosti na koju ste se naviknuli, to je važno i zbog prostora u kojem se nalazi vaš sadašnji uređaj. Odaberite hladnjak koji ima funkcionalnost SlotIN (bez ograničenja prilikom otvaranja vrata). Njegova se vrata otvaraju pod pravim kutom te se sve police i ladice mogu u potpunosti izvući. Ovo je rješenje idealno za one koji hladnjak žele smjestiti u kut uz zid ili u kuhinjsku nišu, između dva aparata ili elementa.

Muškarci i žene razlikuju se i u načinu kupovanja
Unsplash 

Kapacitet

Odaberite hladnjak koji odgovara vašim potrebama skladištenja. Ledite li obično mnogo namirnica,dobro će vam doći XXL SpaceBox ladica, koja je najveća u cijelom uređaju te je idealna za pohranjivanje većih namirnica, poput purice, smrznutih pizza ili torti. Hladnjaci nove generacije imaju funkciju FastFreeze, koja omogućava zamrzavanje hrane na temperaturi od -24 °C kako bi se u namirnicama sačuvalo što više hranjivih tvari. Nakon 48 sati funkcija se automatski isključuje, a temperatura se vraća na onu koju ste prije namjestili. Osim toga, program EcoModeštedi dok niste kod kuće. U slučaju duljeg izbivanja ili godišnjeg odmora hladnjak je moguće podesiti za rad u EcoModeu, odnosno u sustavu ekonomične potrošnje električne energije jer su njegova vrata stalno zatvorena.

Izgled

Izgled hladnjaka nikako nije nevažan. Osim funkcija i karakteristika uređaja, važna je i njegova vanjska strana koja uvelike utječe na estetiku prostorije. Njegova veličina može djelovati i na to kako doživljavate prostoriju, pa ako je uređaj velikih dimenzija, imat ćete dojam da ste u skučenom prostoru. Ovisno o individualnim željama, možete odabrati da vaš hladnjak bojom odgovara ostalim uređajima u blizini. Možete učiniti i suprotno te odabrati onaj upečatljivih boja ili u retro stilu. Sve dok je ostatak prostorije neutralan, vaš će uređaj biti pozitivna žarišna točka. Bez obzira na boju i izgled, sjajna je stvar što se svi IonGeneration hladnjaci ističu estetikom, posebice zbog svojih vrata izrađenih od nehrđajućeg čelika. Ona su presvučena posebnim TouchFree premazom otpornim na otiske prstiju, pa su hladnjaci jednostavni za čišćenje. A to svi volimo!

Muškarci i žene razlikuju se i u načinu kupovanja
promo 

Svježina namirnica

Svi bismo željeli da voće i povrće što dulje ostane svježe. I tome je Gorenje doskočilo pametnim hladnjakom koji pruža savršenu, stabilnu mikroklimu, upotrebljavajući napredanMultiFlow 360° sustavusklađivanja zraka, vlage i temperature. Zahvaljujući 14 ventilacijskih otvora, na svakoj se polici održava jednaka temperatura tako da nema opasnosti od smrzavanja hrane. IonAir omogućava idealan okoliš, prirodnu mikroklimu svoj vašoj svježoj hrani, a program AdapTech bilježi koliko se često otvaraju i zatvaraju vrata hladnjaka te tako korisniku prilagođava ključna svojstva hlađenja. Hladnjak ima i zdravu zonu - ZeroZone. Riječ je o ladici sa stalnom temperaturom od oko 0 °C u kojoj hrana ostaje svježa do tri puta dulje nego inače.Na sličan način ladica FreshZone održava svježinu hrane na stalnoj temperaturi od oko 3 °C te je idealna za pohranjivanje voća i povrća. Savršen način održavanja hrane i tijela u najboljoj mogućoj formi! Sustav NoFrost Plusza sve namirnice u zamrzivaču osigurat će zamrzavanje bez nepotrebnog stvaranja leda i inja, što će osigurati manju potrošnju električne energije, bolju preglednost namirnica i više slobodnog vremena jer neće biti potrebno ručno odleđivanje zamrzivača. Može li bolje?

Sjajna je vijest da ako do 20. srpnja kupite jedan od odabranih modela Gorenje NoFrost hladnjaka i prijavite svoj račun, na kućnu adresu stiže vam poklon – multipraktik ili rezalica! Više informacija potražite ovdje.

Sadržaj je kreiran u produkciji native studija Adria Medije Zagreb u suradnji s tvrtkom Gorenje i u skladu s vizijom AMZ premium brendova.