Danas su nam, više nego ikada prije, potrebni doživljaji. 2020. naučila nas je da je mnogo toga što smo do sada uzimali zdravo za gotovo, zapravo, vrijednost na kojoj moramo biti itekako zahvalni. Oni najmanji, obični rituali, baš oni koji nam nenametljivo pokazuju svu ljepotu života, ove godine, baš zbog njezine specifičnosti, dolaze u prvi plan. Darivanje je jedan od važnih elemenata socijalnih odnosa, običaj koji povezuje ljude i učvršćuje odnose. Darom - ali ne njegovom materijalnom vrijednošću - možemo reći puno. Naši darovi, zapravo, vrijede onoliko koliko smo u njih uložili sebe. Koliko ste puta dobili neki poklon, koji je bio tako prekrasno aranžiran, da ste ga poželjeli ne otvoriti. I, uistinu, forma je nerijetko puno važnija od sadržaja, a to nam je i dokazala i Lela Mikšić, najpoznatije ime u Hrvatskoj kad je riječ o cvijeću i dekoriranju prostora. Pokazala nam je kako, korak po korak, tri nova Franck proizvoda - Franck Specialty Coffee - Kenya, Indonesia i Panama – zapakirati u najpoželjniji poklon nadolazećih blagdana.

Ova kreativka otkrila nam je kako umotati najpoželjniji dar blagdana
Filip Hofer 

"Povratak prirodi i prirodnim materijalima apsolutni je hit ove sezone. Moja cijela ovogodišnja blagdanska kolekcija, koju sam nazvala Art of Nature, zapravo je takva: nenametljiva, smirujuća, prirodna… Kad sam vidjela Franck Specialty Coffee pakiranja, odmah sam znala da imamo savršen spoj, odnosno jednu lijepo zaokruženu eko priču“, kaže Lela, vlasnica zasigurno jednog od najkreativnijih mjesta u gradu, cvjećarnice Lela na zagrebačkom Črnomercu. Još od djetinjstva Lela se igrala s cvijećem u bakinom vrtu, a tamo negdje u 20-ima spoznala je da to mora biti njezin životni poziv. Spojivši dvije ljubavi, prema cvijeću i umjetnosti, Lela, po struci kiparica, već više od 20 godina oduševljava svojim cvjetnim kreacijama, bajkovito aranžiranim vjenčanjima i drugim eventima, te dekoracijama za interijere.

"Uvijek spajam priče i tražim poveznice. Kad je dekoriranje poklona u pitanju, dizajn mora biti spoj s poklonom koji je unutra. To je uvijek moja nit vodilja“, kaže Lela. Stoga je ekskluzivne Franck proizvode, koji sadrže posebno birana i zasebno pržena zrna kave, s posebno odabranih plantaža, odlučila zapakirati u jednako tako posebne dekoracije: predivan pastelni papir, nalik na onaj novinski, zimzeleno bilje - tuju i eukaliptus - malo špage, štapić cimeta i plišanu trakicu.

Ova kreativka otkrila nam je kako umotati najpoželjniji dar blagdana
Filip Hofer 

"Obožavam pliš, za mene je to spoj s kazalištem i tom nekom scenskom estetikom. Kao mlada glumila sam u kazalištu, pa je valjda to ta ista strast“, smije se Lela naglašavajući kako je baš ova specifična 2020. prilika da, ako to nismo činili do sada, u vlastitom domu stvorimo poseban ugođaj. 
"Svakodnevno, a posebice ako je neki blagdan ili neko druženje, užasno je važan ambijent. S dekoracijama i dizajnom potičemo dobru atmosferu, kako bi ta dobra atmosfera potaknula ljude na dobre emocije, dobro raspoloženje i opuštanje“, kaže Lela napominjući kako je slično i s darivanjem, posebice ako su darovi personalizirani. 

 "Kad radim aranžmane ili dekoriram prostor, uvijek volim uključiti ljude da sudjeluju. Mi znamo napraviti simpatične poklon-kartice, no fantastično je ako osoba sama ručno napiše neku posvetu ili ime“, kaže Lela. Toliko važna personalizacija u ritualu darivanja, potpuno dolazi do izražaja i u Franckovim Specialty Coffee pakiranjima. Naime, ove posebne kave možete naručiti u zrnu i mljeti po svom ukusu, a svaki od načina pripreme omiljenog napitka - ovisno pijete li kavu u džezvi, filter kavu, espresso, moku… - zahtjeva svoj način mljevenja. Ove posebne kave, čija će vas aroma oduševiti i prije nego što otvorite paket, dolazi u tri oblika: Kenya, Indonesia i Panama. Svako pakiranje od 200 g svjedoči o izvornim ljepotama kraja iz kojeg potječe. Predivne padine Mount Kenye, zahvaljujući plodnom vulkanskom tlu, dom su Franckove Specialty Coffee Kenya, kave kompleksnih i bogatih okusa karamele i kakaovca, uz note marelice, breskve, bobičastog voća, ribiza i brusnice. Franck Specialty Coffee Indonesia zadivit će vas okusom tamne čokolade, uz dozu slatkoće javora i cedra, dok će prirodno prisutne note čubra, papra, muškatnog oraščića i citrusa, biljne i zemljaste note te suptilna nota trešnje zaokružiti bogatu paletu doživljaja. Ova kava posebna je i zbog posebnog načina obrade ploda kave, tzv. Giling Basah, koji uključuje uklanjanje pulpe kod 50 % vlage. 'Putovanje' u Panamu uz šalicu kave impresionirat će vas prirodno prisutnim aromama mliječne čokolade, oraščića, tropskog voća, vinske kiselinu, slatkog toffee-a i jagode, savršeno izbalansiranima u Franck Specialty Coffee Panama.

Ova kreativka otkrila nam je kako umotati najpoželjniji dar blagdana
Filip Hofer 

Vješte Leline ruke ovim su pakiranjima, koji ovih blagdana definitivno zaslužuju titulu najpoželjnijih darova, dale dodatan šarm. I, dakako, domu novi, neodoljivi dekorativni element. Kad su dekoracije u pitanju, Lela kaže kako poseban ugođaj svakom domu daju svijeće. Ta svjetlosna igra daje toplinu, no – kako naglašava ova umjetnica – pri dekoriranju se uvijek mudro voditi načelom praktičnosti.

"Nikada neću forsirati nešto radi dizajna, ako to ljudima nije praktično za korištenje. Stoga sugeriram da se, primjerice, dekoracije za stol stave na nekakve lijepe tanjure, etažere i sl., kako bi ih jednostavno bilo pomicati. Što jednostavnije to bolje, neka bude pravilo ovih blagdana“, kaže Lela. Jednostavan vjenčić na ulaznim vratima za dobrodošlicu, svijetlo svijeća, poklon šarmantno zapakiran, s pokojim simpatičnim detaljem koji mu daje točku na 'i', te – dakako – uživanje u malim ritualima koji puno znače, omiljenoj kavi u društvu najmilijih – treba li nam što više za blagdane?

Ova kreativka otkrila nam je kako umotati najpoželjniji dar blagdana
Filip Hofer 

Ova kreativka otkrila nam je kako umotati najpoželjniji dar blagdana
Filip Hofer 

*Sadržaj kreiran u suradnji s Franckom.