Nakon što je prije dvije godine Kylie Jenner izazvala kontroverze titulom najmlađe self-made milijarderke zahvaljujući svom kozmetičkom carstvu, a vrijednost Rihannina brenda Fenty Beauty dosegla astronomske cifre, čini se da je došlo vrijeme da žene steknu bogatstvo osvajanjem novog područja – onog tehnološkog, piše Elle.hr. Otkako su prošlog tjedna dionice Bumble-a ponuđene na javnom tržištu, nadišle su predviđenu cijenu, učinivši 31-godišnju Whitney Wolfe Herd, suosnivačicu i CEO aplikacije Bumble najmlađom milijarderkom po vlastitim zaslugama.

Whitney je aplikaciju osnovala 2014., nakon što je tužila svog bivšeg poslodavca Tinder za seksualno uznemiravanje, te s ulagačem Andreyem Andreevim pokrenula novu platformu koja potiče žene da učine prvi korak. U međuvremenu je Andreev nakon optužbi za mizoginističku radnu atmosferu otišao iz kompanije koja slavi feminizam i žensku proaktivnost, a Bumble se od dejtanja proširio i na prijateljstvo, biznis i humanitarni rad.

Whitney Wolfe Herd često je naglašavala da se vremena mijenjaju te da neke lekcije kojima su nas hranili u djetinjstvu više ne drže vodu izjavivši da su se žene koje se odluče na prvi korak bilo u ljubavnom životu bilo u poslovnom svijetu smatrale napasnima, no danas se percipiraju kao samouvjerene. Osim toga, osvrtala se i na zastarjelost obrazovnog sustava koji bi trebao djevojke i mlade žene poticati na izgradnju karijere u svijetu tehnologije i IT-a i to ne samo u marketingu, nego i inžinjeringu, a ističe da trebamo više žena koje će biti spremne preuzeti ulogu mentorica.

S takvim razmišljanjem kao polazišnom točkom, Whitney je lansirala aplikaciju u kojoj žene biraju i rade prvi korak, a kao najvažniju odliku izdvaja najnoviju opciju u kojoj žene ne rade samo na promjenama u svom ljubavnom i društvenom životu već utječu na globalne promjene. ‘Moves Making Impact’ omogućava korisnicama da odaberu neko područje od interesa poput ljudskih prava ili ekonomskog razvoja, a Bumble će u suradnji s neprofitnom organizacijom Vital Voices donirati nekoj od žena koje se zalažu za promjene u svojoj zajednici.

Zahvaljujući milijunskoj bazi korisnica i preko milijardu ‘prvih koraka’, čini se da su, usprkos trnovitom putu, prave promjene na pomolu.