Još
Emisije
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Lifestyle

Electrolux ima događaj posvećen raspravi o održivoj kuhinji budućnosti

Autor promo
Autor promo

Electrolux je bio domaćin digitalnog događaja Future Sustainable Kitchen na kojem su se okupili stručnjaci iz raznih dijelova prehrambenog ekosustava ujedinjeni zajedničkim ciljem: pobrinuti se da održiva prehrana postane najpoželjniji izbor

Izvor: promo

Trenutačno namirnice pripremamo i konzumiramo ne mareći za ograničenja našeg planeta, stoga u svoj pristup prehrani moramo uvesti velike promjene. Stručnjaci za kuhinje, trgovci prehrambenim namirnicama, razvojne tvrtke posvećene prehrambenoj tehnologiji, nevladine organizacije, profesionalni kuhari i Electrolux, kao proizvođač uređaja, udružili su snage kako bi raspravili o tome kako potaknuti pozitivnu promjenu. Među izlagačima su se našli ključni predvodnici zajednice poput Anne Ohlsson-Leijon (glavne izvršne direktorice poslovnog područja Europa u tvrtki Electrolux), Brenta Lokena (glavnog znanstvenika za globalnu prehranu u Svjetskoj organizaciji za zaštitu prirode), Gabriele Hernandez Galindo (direktorice za globalnu održivost u tvrtki Danone), Jona Sintorna (glavnog izvršnog direktora tvrtke Nobia) i Kevina Yua (osnivača tvrtke SideChef) i mnogi drugi, koji će odigrati ulogu u oblikovanju kuhinje budućnosti.

„Vjerujemo u održiviju kuhinju budućnosti. Održivije navike pripreme i konzumacije hrane ključne su za naše zdravlje, ali i za zdravlje našeg planeta“, rekla je Anna Ohlsson-Leijon, glavna izvršna direktorica Electroluxa Europa. „Kao svjetski proizvođač uređaja i predvodnik u području održivosti, naša tvrtka želi ispuniti svoju odgovornost. Upoznati smo s trendovima korisnika i raspolažemo inovacijama kojima korisnicima možemo omogućiti da poduzmu potrebne korake na putu prema održivijem životnom stilu. Međutim, ako nam je nešto postalo jasno u svjetlu globalnog prehrambenog izazova s kojim se suočavamo, onda je to činjenica da tu bitku ne može dobiti šačica ljudi. Potrebni su nam raznoliki partneri koji će s nama osmisliti rješenja, a današnji je događaj savršena prilika da ih pronađemo.“

Izvor: promo

Rasprave u sklopu tog digitalnog događaja bile su okupljene oko četiriju ključnih tema: izazova povezanih s održivošću prehrane, dizajna održive kuhinje, suradnje na razvoju održiva kuhinjskog ekosustava i pogleda u održivu kuhinju budućnosti. Događaj je moderirao Michael Wolf, osnivač događaja Smart Kitchen Summit i portala The Spoon.

Još 2019. godine Electrolux je predstavio svoj Program za bolje življenje, popis mjera usmjerenih na oblikovanje boljeg i održivijeg života diljem svijeta koji se neprestano proširuje novim zamislima. Jedan je od ključnih ciljeva Programa za bolje življenje pobrinuti se da održiva prehrana postane najpoželjniji izbor do 2030. godine.

„Electrolux ima sjajnu priliku promijeniti dojam da zdrava i održiva prehrana nije jednostavna za pripremu i da usto nije ukusna. Želimo potaknuti ljude da počnu jesti, dobavljati i obrađivati namirnice na način kojim čine dobro ljudima i planetu“, rekla je Vanessa Butani, voditeljica Odjela za održivost u Electroluxu Europa. „Moramo promijeniti način na koji konzumiramo i pripremamo namirnice. Kako bismo pridonijeli tomu da svaki obrok postane svjestan čin boljeg življenja, želimo potaknuti promjenu obrazujući korisnike i istražujući nove tehnologije.“

Izvor: promo

Jedan od konkretnih primjera suradnje koju je tvrtka Electrolux sklopila s inovativnim partnerima kako bi korisnicima olakšala održivu pripremu namirnica službeno je predstavljen na današnjem događaju. U suradnji sa sveobuhvatnom digitalnom platformom za pripremu jela kod kuće SideChef i najvećom svjetskom mrežom instituta za kulinarsku umjetnost i hotelijerstvo Le Cordon Bleu, Electrolux korisnicima nudi novo kulinarsko iskustvo uz jednostavne i iscrpne videoupute i smjernice za pripremu jela kuhara instituta Le Cordon Bleu za pripremu ukusnih i održivih recepata od namirnica biljnog podrijetla. Korisnici pametne parne pećnice Electrolux informacije o receptu mogu poslati pećnici koja će namjestiti optimalne postavke trajanja, temperature i načina pripreme kako bi svako jelo bilo najukusnije što može biti.

Electrolux is a leading global appliance company that has shaped living for the better for more than 100 years. We reinvent taste, care and wellbeing experiences for millions of people, always striving to be at the forefront of sustainability in society through our solutions and operations. Under our brands, including Electrolux, AEG and Frigidaire, we sell approximately 60 million household products in approximately 120 markets every year. In 2020 Electrolux had sales of SEK 116 billion and employed 48,000 people around the world. For more information go to www.electroluxgroup.com.


Electrolux je vodeća svjetska tvrtka za proizdovnju kućanskih aparata koja oblikuje život na bolje već više od 100 godina. Mi stalno mijenjamo i iznova osmišljavamo doživljaje okusa, njege odjeće i udobnog življenja za milijune ljudi, uvijek nastojeći da svojim rješenjima i operacijama predvodimo održivost u društvu. Pod našim robnim markama, uključujući Electrolux, AEG, Zanussi i Frigidaire, svake godine prodamo približno 60 milijuna proizvoda za kućanstvo na približno 120 tržišta. Godine 2020. Electrolux je imao prodaju od 116 milijardi kruna i zapošljavao je 48 000 ljudi širom svijeta. Za više informacija posjetite www.electroluxgroup.com.

Trenutačno namirnice pripremamo i konzumiramo ne mareći za ograničenja našeg planeta, stoga u svoj pristup prehrani moramo uvesti velike promjene. Stručnjaci za kuhinje, trgovci prehrambenim namirnicama, razvojne tvrtke posvećene prehrambenoj tehnologiji, nevladine organizacije, profesionalni kuhari i Electrolux, kao proizvođač uređaja, udružili su snage kako bi raspravili o tome kako potaknuti pozitivnu promjenu. Među izlagačima su se našli ključni predvodnici zajednice poput Anne Ohlsson-Leijon (glavne izvršne direktorice poslovnog područja Europa u tvrtki Electrolux), Brenta Lokena (glavnog znanstvenika za globalnu prehranu u Svjetskoj organizaciji za zaštitu prirode), Gabriele Hernandez Galindo (direktorice za globalnu održivost u tvrtki Danone), Jona Sintorna (glavnog izvršnog direktora tvrtke Nobia) i Kevina Yua (osnivača tvrtke SideChef) i mnogi drugi, koji će odigrati ulogu u oblikovanju kuhinje budućnosti.

„Vjerujemo u održiviju kuhinju budućnosti. Održivije navike pripreme i konzumacije hrane ključne su za naše zdravlje, ali i za zdravlje našeg planeta“, rekla je Anna Ohlsson-Leijon, glavna izvršna direktorica Electroluxa Europa. „Kao svjetski proizvođač uređaja i predvodnik u području održivosti, naša tvrtka želi ispuniti svoju odgovornost. Upoznati smo s trendovima korisnika i raspolažemo inovacijama kojima korisnicima možemo omogućiti da poduzmu potrebne korake na putu prema održivijem životnom stilu. Međutim, ako nam je nešto postalo jasno u svjetlu globalnog prehrambenog izazova s kojim se suočavamo, onda je to činjenica da tu bitku ne može dobiti šačica ljudi. Potrebni su nam raznoliki partneri koji će s nama osmisliti rješenja, a današnji je događaj savršena prilika da ih pronađemo.“

Izvor: promo

Rasprave u sklopu tog digitalnog događaja bile su okupljene oko četiriju ključnih tema: izazova povezanih s održivošću prehrane, dizajna održive kuhinje, suradnje na razvoju održiva kuhinjskog ekosustava i pogleda u održivu kuhinju budućnosti. Događaj je moderirao Michael Wolf, osnivač događaja Smart Kitchen Summit i portala The Spoon.

Još 2019. godine Electrolux je predstavio svoj Program za bolje življenje, popis mjera usmjerenih na oblikovanje boljeg i održivijeg života diljem svijeta koji se neprestano proširuje novim zamislima. Jedan je od ključnih ciljeva Programa za bolje življenje pobrinuti se da održiva prehrana postane najpoželjniji izbor do 2030. godine.

„Electrolux ima sjajnu priliku promijeniti dojam da zdrava i održiva prehrana nije jednostavna za pripremu i da usto nije ukusna. Želimo potaknuti ljude da počnu jesti, dobavljati i obrađivati namirnice na način kojim čine dobro ljudima i planetu“, rekla je Vanessa Butani, voditeljica Odjela za održivost u Electroluxu Europa. „Moramo promijeniti način na koji konzumiramo i pripremamo namirnice. Kako bismo pridonijeli tomu da svaki obrok postane svjestan čin boljeg življenja, želimo potaknuti promjenu obrazujući korisnike i istražujući nove tehnologije.“

Jedan od konkretnih primjera suradnje koju je tvrtka Electrolux sklopila s inovativnim partnerima kako bi korisnicima olakšala održivu pripremu namirnica službeno je predstavljen na današnjem događaju. U suradnji sa sveobuhvatnom digitalnom platformom za pripremu jela kod kuće SideChef i najvećom svjetskom mrežom instituta za kulinarsku umjetnost i hotelijerstvo Le Cordon Bleu, Electrolux korisnicima nudi novo kulinarsko iskustvo uz jednostavne i iscrpne videoupute i smjernice za pripremu jela kuhara instituta Le Cordon Bleu za pripremu ukusnih i održivih recepata od namirnica biljnog podrijetla. Korisnici pametne parne pećnice Electrolux informacije o receptu mogu poslati pećnici koja će namjestiti optimalne postavke trajanja, temperature i načina pripreme kako bi svako jelo bilo najukusnije što može biti.

Electrolux is a leading global appliance company that has shaped living for the better for more than 100 years. We reinvent taste, care and wellbeing experiences for millions of people, always striving to be at the forefront of sustainability in society through our solutions and operations. Under our brands, including Electrolux, AEG and Frigidaire, we sell approximately 60 million household products in approximately 120 markets every year. In 2020 Electrolux had sales of SEK 116 billion and employed 48,000 people around the world. For more information go to www.electroluxgroup.com.


Electrolux je vodeća svjetska tvrtka za proizdovnju kućanskih aparata koja oblikuje život na bolje već više od 100 godina. Mi stalno mijenjamo i iznova osmišljavamo doživljaje okusa, njege odjeće i udobnog življenja za milijune ljudi, uvijek nastojeći da svojim rješenjima i operacijama predvodimo održivost u društvu. Pod našim robnim markama, uključujući Electrolux, AEG, Zanussi i Frigidaire, svake godine prodamo približno 60 milijuna proizvoda za kućanstvo na približno 120 tržišta. Godine 2020. Electrolux je imao prodaju od 116 milijardi kruna i zapošljavao je 48 000 ljudi širom svijeta. Za više informacija posjetite www.electroluxgroup.com.

Najčitanije

Najnovije