Ako ste u skorije vrijeme na ulicama Grada Zagreba vidjeli upečatljive ljubičasto-žute automobile s istaknutim vizualom flastera, vjerojatno niste mogli ne obratiti pozornosti. Riječ je o novoj omnichannel platformi Flaster, a upravo su istaknuti vizuali jedna od ključnih taktika kojom će se voditi u obljepljivanju svojih vozila.
SPOJ UGODNE VOŽNJE I OMILJENIH PROIZVODA
Flaster je omnichannel platforma koja povezuje brendove koji žele iskoristiti sve prednostinpokretnog vanjskog oglašavanja za promociju i vozače koji su svakodnevno na cesti na užurbanim lokacijama u gradu, a žele dodatno zaraditi. Flaster vozilima upravljat će odabrani vozači koji su svakodnevno na najposjećeniji lokacijama u gradu koji će osigurati ugodnu vožnju uz dodatni benefit brenda koji se oglašava.
Unutar automobila potrošači će moći saznati nešto više o brendu/proizvodu koji se oglašava, isprobati omiljeni proizvod ili dobiti besplatan uzorak. Na taj način Flaster želi spojiti tri glavna benefita za potrošače – upoznavanje s proizvodom, angažman potrošača i besplatno isprobavanje proizvoda.
JEDNO VOZILO – JEDAN BREND – JEDNA PORUKA
Politika Flastera je jednostavna – jedno vozilo, jedan brend, jedna poruka. Na taj način žele osigurati uočljivost, ali i komunicirati jasnu poruku svim potrošačima.
Flaster vozila uskoro će se naći na ulicama Zagreba, a prve kampanje već su potvrđene.
www.flaster.co
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju