Više od 84 tisuće pratitelja na Instagramu i preko 400 tisuća YouTube pretplatnika impresivne su brojke s kojom se može pohvaliti influencerica Monika Mončina. Njezina karijera počela je 2018. godine, no tri godine prije toga počela je sa snimanjem zaručnika Leona, koji je također popularni YouTuber i mađioničar. Dakle, do prije tri godine većinom je bila iza kamere, ‘u službi’ Magic Leona, a onda je došla na ideju: ‘Zašto ne bih I ja malo bila ispred kamere!’ Kako nekad, tako i danas, Monika najbolje funkcionira u tandemu sa zaručnikom, pa tako inspiraciju za svoje video uratke, reels i postove ne traži nigdje drugdje nego ona sama dođe uz malo Leonove inspiracije.

Volimo biti svoji!’, kategorična je Monika, koja je takva kad je modni izričaj u pitanju. Trend, stil I dizajn – to za nju znači Nike Air Max, koje obožava nositi u slobodno vrijeme, pa je bila idealna za testiranje novih Air Max Viva tenisica.

Naime, brand Nike i ove je godine priredio impresivno virtualno iskustvo, Air Max Day Worldwide, interaktivno putovanje širom svijeta kojem je cilj povezati zajednicu vjernih fanova, nadahnutu ikonskim dizajnom Air Max tenisica. Zadatak je bio pokazati kako najnoviji model Air Max tenisica - Air Max Viva - nositi na više načina, tj. dokazati kako ih je lako uklopiti u svaku dnevnu kombinaciju i svaku prigodu.

Što se tenisica tiče, lako ih uklapam u sve svoje odjevne kombinacije, jer su u principu jednostavne. Ali na dobru trenerku Air Maxsice izgledaju božanstveno!’, kaže Monika koju su Air Max Viva tenisice prije svega oduševile neobičnim dizajnom vezica i bojom, ali i samim osjećajem prilikom nošenja - kao da lebdi!

Abrakadabra! Domaća influencerica otkrila nam je trikove svog zanata
Story 

Ostati svoja, najvažniji joj je ‘kriterij’ kad je u pitanju posao, koji joj nerijetko ispunjava čitav dan. Radni dan za Moniku počinje šetnjom čupavca Lorda, potom obveznom kavom, a onda na red dolazi snimanje i montiranje. Ako je vikend, Leon i ona obično nastupaju na rođendanima za djecu. Dan u principu završavaju dobrim filmom ili druženjem s bliskim prijateljima.


‘Primarna stvar kojom se bavimo zaručnik i ja, su mađioničarski nastupi, ja sam u ulozi asistentice, veselim se velikim stvarima i scenskim nastupima, gdje će ljudi moći gledati iluzije koje do sada nisu imali priliku vidjeti. Uz to, posao content creatora nešto je što bih voljela da opstane jer uživam radeći ovaj posao. Pokrećemo vlastitu video produkciju za snimanje spotova, reklama i sličnog sadržaja’, kaže Monika kojoj je cilj istaknuti se među brojnim influencerima, YouTuberima i općenito content creatorima. No otkrila nam je i jedan 'slatki’ plan: ‘Što se tiče influencerskog dijela, želim zadržati trenutnu strast, no s vremenom očekujem roditeljstvo, pa samim time će se i sadržaj malo izmjeniti’.

*Sadržaj nastao u suradnji s brendom Nike.