Članak 1: ORGANIZATOR

Kreativni natječaj “Otkrij nam svoje omiljene cipele i osvoji Deichmann poklon bon” raspisuje Adria Media Zagreb d.o.o. (OIB: 58576890942), Oreškovićeva 6H/1, 10000 Zagreb (dalje: Organizator) koji ima sva prava i obveze koje proizlaze iz natječaja.

Članak 2: TRAJANJE I SVRHA NATJEČAJA

Natječaj se provodi u svrhu promocije kreativne suradnje portala Story.hr i branda Deichmann. Natječaj traje od 19.4.2021. godine od 15:00h do 30.4. 2021. godine do 23:59h.

Članak 3: NAGRADNI FOND

Fond nagrada sastoji se od:
• 1 x poklon bon od 500 kuna
* 3 x poklon bon od 250 kuna

Članak 4: PRAVO SUDJELOVANJA

Pravo prijave za sudjelovanje u ovom natječaju imaju svi državljani Republike Hrvatske, s prebivalištem u Republici Hrvatskoj, koji imaju 18+ godina, osim zaposlenika Organizatora kao i članova njihovih užih obitelji (roditelji, supružnik, djeca, sestre i braća).

Prijava na natječaj odvija se preko landing page-a na portalu Story.hr. Prilikom prijave potrebno je popuniti obrazac, dati osobne podatke i dati najkreativniji odgovor na pitanje Opiši nam svoje omiljene cipele i zašto si baš njih kupila/kupio...Broj prijava je neograniče.

Organizator natječaja ovlašten je na temelju diskrecijske procjene u bilo kojem trenutku i bez obrazloženja diskvalificirati bilo kojeg sudionika ako isti krši zakonske propise koji su na snazi u Republici Hrvatskoj ili svojim postupcima narušava ugled ili šteti interesima Organizatora. Sudionici natječaja, prihvaćanjempravila sudjelovanja, u potpunosti se odriču bilo kakvih potraživanja od Organizatora na osnovi naknade bilo kakvog oblika štete koja bi im mogla nastati prilikom zadatka koji je propisan ovim pravilima.

Prijavom na natječaj sudionici potvrđuju da su upoznati s ovim Pravilima natječaja te da ista prihvaćaju u cijelosti.

Članak 5: PROGLAŠENJE POBJEDNIKA NATJEČAJA

Ime dobitnika bit će objavljeno OVDJE (na kraju ovog članka) 5. svibnja u 9 sati.

Članak 6: PREUZIMANJE NAGRADE
Dobitnik će biti kontaktiran mailom ili telefonski oko preuzimanja nagrade.

Članak 7: SUDIONICI U NATJEČAJU

Sudionici ovog natječaja ne mogu zahtijevati nagrade u većim količinama ili drukčije nagrade od onih koje su navedene u ovim Pravilima od strane Organizatora. Prijavom sudjelovanja u ovom natječaju, sudionici prihvaćaju Pravila ovog natječaja. Organizator ne odgovara za nastalu štetu treće strane. Organizator sve prijavljene materijale uz potrebne dorade može koristiti za promociju u svim medijima (televizija, novine, internetski portali), ali ih nije obvezan koristiti u reklamne svrhe. Sudionici se dostavom materijala za natječaj odriču bilo kakvih daljnjih potraživanja prema Organizatoru po bilo kakvoj osnovi.

Članak 8: KORIŠTENJE OSOBNIH PODATAKA

Sudionici natječaja sudjelovanjem, odnosno slanjem potrebnih podataka, očituju svoje prihvaćanje ovih Pravila te bez daljnjeg pitanja i odobrenja odobravaju Organizatoru odnosno tvrtki Adria Media Zagreb d.o.o. da prikuplja i obrađuje navedene osobne podatke u svrhu provođenja natječaja i vlastitih marketinških aktivnosti. Sudionik u bilo kojem trenutku može zatražiti odjavu od primanja ovakvih obavijesti.

Adria Media Zagreb d.o.o. poduzet će sve razumne potrebne mjere da bi osigurala da se osobni podaci sudionika u natječaju obrađuju i koriste na siguran način i u suglasnosti sa Zakonom.

Članak 9: POGREŠNE I NEREGULARNE PRIJAVE

Pogrešne ili nepotpune prijave su nevažeće i ne daju pravo podnositeljima ni na kakvu naknadu ili pravo na sudjelovanje u natječaju.

Članak 10: POREZI

Pobjednici natječaja ne snose obvezu plaćanja poreza niti plaćanja naknada povezanih s nagradom.

Članak 11: U SLUČAJU SPORA

Za slučaj bilo kakvog spora između Organizatora i sudionika natječaja nadležan je stvarno nadležni sud u Zagrebu i provodi se primjena hrvatskog prava kao mjerodavnog prava.

Članak 13: MOGUĆNOST PREKIDA NATJEČAJA USLIJED VIŠE SILE

Ukoliko se tijekom trajanja natječaja pokaže da Organizator nije u mogućnosti realizirati daljnji tijek natječaja i ostvarivanje nagrada iz članka 3. iz objektivnih razloga uslijed nastupanja vanrednog stanja i više sile, elementarne nepogode, potresa, ratnog stanja, epidemije neke bolesti širih razmjera na nacionalnoj razini i drugih izvanrednih okolnosti koje Organizator realno nije mogao spriječiti ili predvidjeti u trenutku pokretanja natječaja, sudionici i pobjednici natječaja neće potraživati ispunjenje realizacije natječaja i ostvarivanja nagrada definiranih ovim Pravilima. Pritom vanredno stanje treba biti proglašeno od strane Republike Hrvatske na nacionalnoj razini odnosno na teritoriju na kojem Organizator djeluje i posluje, a u vrijeme pokretanja ovog Natječaja mora biti nepredvidiv ili neizvjestan.

DOBITNICI KTEATIVNOG NATJEČAJA:

U sklopu naše ankete postavili smo i kreativni zadatak u kojem je trebalo opisati svoj omiljeni par, a žiri sastavljen od članova redakcije i Deichamnna odabrao je pet najmaštovitijih odgovora koji su dobili poklon-bonove za kupnju u Deichmannu: Ivana Ivanković nagrađena je bonom od 500 kuna, a Nina Veizović, Pamela Keresteš i Paula Deković dobile su bonove u vrijednosti 250 kuna. Evo kreativnih opisa njihovih omiljenih cipela:
Ivana Ivanković: „Gledale su me kao da govore“
Bio je vruć ljetni dan. Jurcamo kao bez glave po Rimu kako bi zadnji dan puta uspjele vidjeti sve što smo željele. I u cijeloj toj strci stajem kao hipnotizirana ispred jednog izloga gdje su bile ONE. Divne sandale na visoku, tanku petu, boje lavande. Gledale su me kao da govore: „Moraš nas imati.“ Naravno, svi su me požurivali i galamili da ćemo zakasniti na bus, a nismo još stigli do Španjolskih stuba, no u tom trenutku to je sve bilo nebitno jer to je bila ljubav na prvi pogled. Ušla sam u trgovinu, probala ih i sjele su mi savršeno. Izgledale su izuzetno elegantno, a opet super moderno, suzile su mi i produžile noge, i bile su izuzetno udobne za štikle od 10 cm. Te sandale pratile su me u nekim od važnijih životnih trenutaka i u njima sam se osjećala kao da mogu sve, kao da hodam po oblacima... Iako je prošlo 15 godina otkad sam ih kupila, i dalje imaju počasno mjesto u ormaru i prošetam ih iz gušta svako ljeto. I dalje se u njima osjećam kao da letim.
Nina Veizović: „Nosim ih i nakon 14 godina“
Teško mi je reći koje su mi cipele baš omiljene jer ih sve volim, ali me lijepo sjećanje veže uz moje prve salonke. Imala sam 17 godina i bili smo na maturalcu. U Pragu sam ugledala najslađe cipelice ikad: brušena koža, Replay, crne s cool natpisima u raznim bojama, riječi po njima izgledale su kao da su izvezene, tanka mala peta. Cijena, naravno, paprena za moj ekskurzijski džeparac – 100 eura. Karticu nemam, samo keš. Zaljubljenost ne popušta, odlučujem se za bankrot. Frendica iz razreda posuđuje mi dio novca i kupujem ih! Sreći nema kraja. Nosim ih u Budimpešti za diskač, velika premijera uz crni minjak, ružičasti topić, sakoić i crni šešir. Izgledam totalno šik! Nema veze što poslije nisam imala baš za hranu i vodu pa se krpala uz ekipu, važno da su postale mojeee! I 14 godina poslije još ih imam. Što sve žena (tada tek klinka) neće napraviti za dobre cipele! :)))
Pamela Keresteš: „Kupila sam ih od svoje prve plaće“
Moje omiljene cipele ikad su Nike Air Max čisto bijele tenisice. Ne bi to bilo ništa neobično, no te tenisice bile su prve koje sam si samostalno kupila od svoje plaće. Naime, sa 16 godina išla sam brati jabuke u obližnje mjesto i pošteno se naradila. Sjela je prva plaća (tjedna) i ja se, sva sretna, idem počastiti novim tenama, kupim ih i veselo odšetam iz dućana ️prema najdražem bircu popiti kavu... ☕ Kad skontah, nemam više ništa od plaće – sve sam na tene dala , ni prošetati ih ne mogu da se pokažu svijetu. Na kraju krajeva, još ih imam (nakon 7 godina). Ne samo da su se pokazale svijetu već su preživjele nemoguće godine mog puberteta i još me služe.
Paula Deković: „Ugrabila sam ih na ogromnom popustu“
Moram priznati da sam stvarno slaba na cipele, a najdraže su mi jedne Adidas tenke koje sam našla na ogrooooomnom popustu s obzirom na to da nosim mali broj. Najbolje je što ih je gledala još jedna žena, a bio je zadnji par. Uglavnom, svakako će mi ostati u sjećanju to da, čim ih je ispustila iz ruku na policu, došla sam po njih, uzela ih, probala i odjurila na blagajnu. Kada je skužila da ih više nema, bila je jako ljuta, ali tko prvi, njegova djevojka. Malo mi je bilo žao, ali naučila sam da čim ti se nešto svidi – uzmi to i ne puštaj.