Još
Emisije
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

TIJELO JE NAŠ HRAM

Anita Dujić otkrila nam je tajnu vitke linije, ali i što joj je slaba točka

Autor Antonija Nazor
Autor Antonija Nazor

Umjerenost prije svega

Izvor: Marko Grubišić

Maštovita dizajnerica nakita 'Juno', i bivša manekenka Anita Dujić otkrila nam je svoju recepturu vitke linije, ali i slabosti. Za početak je istaknula trenutačno hit trening.  'U zadnje vrijeme imam jako malo vremena za sebe pa najčešće vježbam doma. Kombiniram pilates /hiit i jogu. Trudim se odraditi trening tri do četiri puta tjedno. Pronašla sam jednu fora aplikaciju preko koje vježbam, i super je. Osim toga, prednost ovakve rekreacije je to što ne gubim puno vremena, osjećam se dobro nakon vježbanja, a i vide se rezultati. Svaki je sport dobar za nas, jedino trebamo odabrati onaj koji nam najviše odgovara', priča zgodna Trogiranka koja i danas plijeni pojavom. Otkrila nam je i omiljene vježbe za trbuh, guzu i noge.

'Klasični trbušnjaci i čučnjevi od kojih, zaista, nema bolje, posebno s utezima, pogotovo ako želite malo brže rezultate', ispričala je zgodna mama preslatke kćerkice Lily koju je dobila sa suprugom, menadžerom iz škotske Duncanom Broadfootom. 'Zapravo, glavna rekreacija mi je trčanje za Lily koja je vesela, zaigrana djevojčica, jako tvorena prema ljudima i svijetu. Ona je moja vječna inspiracija' smije se. Govori i o 'slaboj' točki.

'Trbuh, uvijek bio, a posebno otkad sam rodila. Iako, kažu treneri, uz problematiku trbuha najviše je vezana prehrana, tu ne treba ništa puno raditi, jako je važno što jedeš. Znači, nema masnoća', tvrdi lijepa Trogiranka za koju je najvažniji savjet za ljepotu i vitalnost onaj koji se odnosi na umjerenost, kako u prehrani, tako u svemu u životu.

'Prošlo ljeto otkrila sam intermitting fasting, ili povremeni post. Ima ih više tipova, sad sve ovisi koji vam odgovara. Ideja je da se tijelu, kada nema pristup hrani, smanjuje razina glukoze, što za posljedicu ima oksidaciju masti iz masnih maslaga, no dobro je i za dugovječnost te kardio vaskularne bolesti. Preskočim večeru, tako da ne jedem iza 17 sati, što mi dobro pada jer ionako nisam tip od večernjih obroka, nemam osjećaj da se nečeg odričem pošto tijekom dana jedem sve što želim. Na taj način izgubila sam pet kiograma u dva mjeseca prošlo ljeto', objasnila je. Kako kaže, trudi se jesti što više ribe, voća i povrća iz roditeljskog vrta ili OPG-ova. Dotaknula se i one duhovne komponente koju nerijetko zanemarujemo.

Povezane vijesti

'Danas se daje na važnosti svemu i svačemu, što nužno nije dobro za nas. Društvene mreže uzele su maha i zapravo bi svatko trebao pronaći ono što mu odgovara i što je najbolje za njega, a to ne mora biti ništa pomodno. Najvažnije je njegovati duh, ali jednako važno je i tijelo, jer zaista, ono je naš hram', zaključila je.

Najčitanije

Najnovije