Laskava titula Komunikatora godine, osobe koja se istaknula komunikacijskom izvrsnošću u javnom prostoru, nedavno je otišla doktoru Natku Becku, specijalistu radiologije u Dječjoj bolnici 'Srebrnjak'. Poznat je po nesvakidašnjem pristupu najmlađim pacijentima, ali i vrsnosti u korištenju društvenih mreža jer njegove savjete sluša više od 17 tisuća pratitelja. Dr. Becka pitali smo kako komunicirati o iznimno osjetljivoj temi dijagnoze raka.


Rak vrata maternice u Hrvatskoj svaki dan se dijagnosticira jednoj ženi, a svaki treći dan od njega umire jedna žena. Iako je kod žena u Hrvatskoj rak vrata maternice drugi najčešći uzrok smrti povezanih s rakom, samo trećina njih svake godina napravi kontrolu. Mnoge žene podcjenjuju važnost redovitih posjeta ginekologu, što bi bio najjednostavniji način da se ova bolest rano identificira i izbjegne njezin razvoj, što bi onda povećalo šanse za oporavak.
Život se u potpunosti može izmijeniti kada se rak vrata maternice dijagnosticira i započne liječenje. Vrlo često se u tim slučajevima razvija čitava lepeza najrazličitijih briga, razmišljanja i osjećaja. Neke žene kad dobiju takvu vijest osjećaju stid i sram, dok su druge u potpunosti ravnodušne, kao da se sve to događa nekom drugom.

#PružiRuku uz LIbress
story.hr #PružiRuku uz LIbress

Nakon uspjeha kampanje #pričeiznutra, kroz kampanju #PružiRuku Libress želi razbiti tabue vezane uz rak vrata maternice, osvijestiti žene na važnost redovitog ginekološkog pregleda te učiniti konkretan pomak. Do 31. svibnja 2021., za svaki kupljeni proizvod, Libresse će donirati 0,3 kn Udruzi Zdravka, koja djeluje u sklopu Hrvatske lige protiv raka, u svrhu financiranja programa koji pomaže ženama koje pate od raka vrata maternice. Donacije Udruzi Zdravka bit će iskorištene za tjedne radionice koje će se protezati tijekom cijele godine te webinare i individualne konzultacije s vodećim stručnjacima iz područja psihologije, onkologije i ginekologije.

Sadržaj donosimo u suradnji s Libressom