Od perspektivnog mladog tenisača, preko studija u Americi, prakse u jednoj od najvećih banaka na Wall Streetu pa sve do privatnog i poslovnog odnosa s Bill Ackmanom, jednim od najboljih i najpoznatijih svjetskih investitora u povijesti… U jednoj rečenici, ovo je životni put Tomija Antoljaka, mladog hrvatskog poduzetnika koji mijenja svijet globalnih društvenih mreža.

Prema vlastitim riječima, Tomi je odrastao kao vrlo kompetitivna osoba. Od malena, imao je tendenciju forsirati svoju volju i raditi na stvarima koje si je zacrtao. Tako se (pro)našao u sportu; od sedme godine, tenis je postao njegova ljubav. Zbog dobrih uspjeha u sportu i u školi, dobio je priliku otići studirati u Ameriku, uz punu plaćenu stipendiju na University of Nebraska.

Dolazak u Ameriku za njega je bila prekretnica. U potrazi za boljim programom, svoju drugu godinu fakulteta transferirao je na New Jersey Institute of Technology, gdje je nastavio igrati tenis, školovati se u smjeru investicija te osnovao prvu firmu.

Upoznajte mladog hrvatskog poduzetnika koji mijenja svijet društvenih mreža
Press 

Otkada je došao u New York, Tomi je imao naviku javljati se ljudima koji su ga impresionirali. Jedan od tih ljudi je bio Bill Ackman, njegov osobni heroj i jedan od najboljih i najpoznatijih svjetskih investitora u povijesti; stupili su u kontakt putem maila, a nedugo nakon toga i osobno. Oduševljen Tomijevim predstavljanjem i analizama koje mu je uručio, Bill je odlučio financirati Tomijevo školovanje na Columbia University. No, zbog pravila da MBA studenti moraju imati minimalno četverogodišnje radno iskustvo, Tomi nije bio primljen.

Upoznajte mladog hrvatskog poduzetnika koji mijenja svijet društvenih mreža
Press 

Tako se opet, spletom okolnosti, našao u Europi. No, prije nego se vratio, Bill mu je rekao da se svakako javi ako ikada započne svoj business. ''Ako ikada zatrebaš pomoć, tu sam za tebe.'' bile su njegove zadnje riječi.

Po povratku u Europu, nastupio je COVID-19 i lockdown, tijekom kojeg je Tomija svijet društvenih mreža najviše intrigirao. Shvatio je koliko su ljudi usamljeni i koliko su sve socijalne mreže površne. Želio je stvoriti nešto novo. Nešto bolje. Njegova vizija je bila replicirati stvarne ljudske interakcije, gdje ljudi spontano upoznaju druge na temelju nekih dubljih vrijednosti, a opet na način koji je misteriozan i zanimljiv. Tako se rodio Hangoo.

''Bila to prijateljstva ili platonske veze, naš cilj je povezati ljude na temelju dubljih emocionalnih i društvenih vrijednosti. Nešto što je spontano. Nešto što je cool. Nešto što te tjera da ta osoba izađe iz tvog ekrana te da ju upoznaš uživo. To je vizija Hangoo-a.'' – ističe Tomi.

Aplikaciju je najbolje zamisliti kao kombinaciju Clubhouse-a, danas najbrže rastuće socijalne mreže na svijetu, i poznate dating aplikacije Tinder. Sva komunikacija na Hangoo-u se odvija putem glasa. Baš takva komunikacija je danas veliki hit, jer način na koji se netko izražava govori puno o toj osobi. Kako bi prešli preko običnog suđenja na temelju fotografija, ali i zbog dodatne sigurnosti, korisnici kreiraju vlastite 3D avatare koji predstavljaju njihov karakter. Uz njihovu ''karikaturu'', korisnici također odgovaraju na duboka životna pitanja poput ''Koja rečenica ti najviše znači u životu'' ili ''Nešto što želiš da drugi znaju o tebi bez da im moraš reći”... Tek nakon što se dvije osobe povežu, mogu se vidjeti fotografije kako netko stvarno izgleda. Drugim riječima, osoba mora otkriti nešto duboko o sebi, ali isto tako ima opciju ne prikazati svoje lice osim ako ne osjeti nekog stvarno vrijednog njihove pažnje. Jednom kada se dvoje ljudi povežu, slijedi komunikacija isključivo glasovnim porukama, koje se, zbog maksimalne spontanosti i privatnosti iskustva, brišu odmah nakon slušanja.

Upoznajte mladog hrvatskog poduzetnika koji mijenja svijet društvenih mreža
Press 

Trenutno je u razvoju prvi prototip aplikacije, koji bi trebao biti gotov kroz 6 do 8 tjedana. Prvo će biti lansirana privatna beta verzija u Zagrebu, koja će biti dostupna samo limitiranom broju ljudi. Zatim se kreće na američko tržište: prvo New York, a onda Austin i Los Angeles.

''Kao poduzetnik, najbitnija vrlina je snalažljivost. Morate slušati svoje korisnike, probavati nove načine i biti pripremljeni pasti. Puno puta. Opet i opet i opet. Za mene, snalažljivost znači sposobnost mjenjanja okolnosti. Tako da kada nešto nije moguće, ti pronađeš način kako da uspije. Moja uloga kao CEO je regrutirati ljude sa takvim stavom. Moja filozofija je uvijek bila okružiti se ljudima koji su pametniji i sposobniji od mene te im omogućiti resurse koji su im potrebni da uspiju. Zato, ako je netko zainteresiran da nam se pridruži kao dio ove avanture u bilo kojem obliku, neka mi se slobodno javi na tomi@joinhangoo.com.'' – Tomi Antoljak.