Prvom epizodom serijala „Sve što beba treba“ s dr. sc. Milivojem Jovančevićem, predstavljena je kampanja Lidlova brenda Lupilu u kojoj će se obrađivati teme relevantne za majčinstvo od prenatalne dobi djeteta do polaska u školu. Tako je Lidlova robna marka Lupilu, koja nudi bogat i kvalitetan asortiman za mlade obitelji, dobila svoje novo zaštitno lice u ovom renomiranom stručnjaku.

Lidl predstavlja suradnju s omiljenim pedijatrom Milivojem Jovančevićem
promo 

Novitet u sadržaju brenda Lupilu je i kalendar trudnoće koji možete pronaći na web stranici lupilu.hr. Na portalu, namijenjenom prvenstveno mladim obiteljima, možete pročitati mnoštvo edukativnih i zanimljivih informacija, s naglaskom na aktualne i korisne teme vezane za roditeljstvo, možete pronaći sve novosti vezane uz asortiman brenda. Za portal pišu etablirani stručnjaci – liječnici specijalisti i nutricionisti, kao i mame blogerice koje dijele svoja svakodnevna iskustva i daju vrijedne savjete. Uz navedeno, na portalu se mogu pronaći i informacije o najnovijim ponudama Lupilu asortimana iz prehrambene i neprehrambene kategorije: prehrana za bebe i djecu, proizvodi za njegu i higijenu, odjeća, obuća, posteljina i ostali razni tekstilni materijali, igračke… U prijevodu – svi proizvodi za djecu koji se u Lidlovim trgovinama mogu kupiti po izuzetno povoljnim cijenama.

Lidl predstavlja suradnju s omiljenim pedijatrom Milivojem Jovančevićem
promo 

 Prvu epizodu „Sve što beba treba“ možete pogledati na linku: https://youtu.be/O5R0StVRp_4