Zanimljiva priča i tradicija kako je nastao Luc Belaire brand počinje kada se udovica, Marie Ambal nakon suprugove smrti odlučila vratiti kući u Burgundiju te je zajedno s bratom vinogradarom nastavila obiteljski posao trgovine vina kojim se obitelj bavila, a upravo taj period započela je i popularnost konzumacije pjenušaca.

Luc Belaire - francuski pjenušac u kojem uživaju slavni američki glazbenici
promo 

Davne 1898. Marie Ambal osnovala je vlastitu vinariju Maison Veuve Ambal,  (veuve na francuskom znači udovica), a pjenušci udovice Ambal vrlo brzo su postali popularni i pronašli svoje poklonike. Nasljednici Marie Ambal uspjeli su očuvati tradiciju, a uz modernizaciju vinarije koja se nalazi u srcu Burgundije stvorili su prepoznatljiv brand velikog međunarodnog uspjeha.

Luc Belaire posebno je popularan na američkom tržištu i to kod mlađe populacije što je također povezano s činjenicom da su Luc Belaire pjenušavi mjehurići omiljeni kod poznatih američkih repera i Dj-a koji su ujedno i najbolji promotori ovog branda koji je ujedno i najbrže „rastući“ brand francuskih pjenušaca. Uz klasične linije, lansiranjem luksuznih Belaire Luxe, Belaire Brut Gold i Belaire Fantome prodaja i popularnost ovog branda i dalje raste!

Luc Belaire - francuski pjenušac u kojem uživaju slavni američki glazbenici
promo