Još
Emisije
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

5 KILOGRAMA MANJE ZA SAMO 7 DANA: S 'mini' dijetom koju prakticira Cindy Crawford nema gladovanja

Jedno od pravila dijete koju voli Cindy Crawford je da mora biti uravnotežena: 30% proteina, 40% ugljikohidrata i 30% masti.

Cindy Crawford Izvor: Instagram

Da bi se brzo oslobodila neželjenih centimetara i nepotrebnih kilograma, jedna od najljepših manekenki svih vremena, Cindy Crawford, koristi 'mini dijetu'. Idealna težina za nju je 58 kilograma. Visoka je 177 cm i ovu težinu održava cijeli život.

Cindy Crawford Izvor: Instagram

S ovom dijetom nema gladovanja i glavna stvar su 5-6 obroka. Svi obroci su u malim porcijama. U suprotnom, metabolizam se usporava, a tijelo počinje skladištiti masti. Drugo pravilo je da cijela dijeta mora biti uravnotežena: 30% proteina, 40% ugljikohidrata i 30% masti.

Cindy Crawford Izvor: Instagram

Doručak:

pržena jaja, komad tvrdog sira (30 g) i komad raženog kruha.

Užina: zelena jabuka, grožđe ili voćna salata (150 grama).

Ručak:

riba ili pileće meso (150 grama) sa zamrznutim povrćem, mali komad raženog kruha.

Užina: naranča ili 30 grama sira.

Večera:

kuhana govedina (150 grama), salata od povrća (100 grama) sa žlicom maslinovog ulja, četvrtina čaše kuhanog graha.

Prije odlaska u krevet: čaša jogurta ili kefir s niskim sadržajem masti.

Cindy Crawford Izvor: Profimedia

Ali, kao i svi mi, Cindy ponekad ne može sebi zabraniti hamburger. Nakon što 'zgriješi', manekenka naporno trenira i primjenjuje dijetu dva tjedna. Tijekom ovog perioda, ona se oslobodi dodatnih kilograma (za tjedan dana možete izgubiti do 5 kg).

Cindy Crawford Izvor: Profimedia

Glavno jelo ove dijete je niskokalorična juha napravljena od bijelog kupusa. Bilo bi poželjno da ovo jelo konzumirate pet puta dnevno. Juha se priprema na vodi uz dodatak mrkve, rajčice, paprike, celera, luka i peršina. Juha ne smije sadržavati krumpir i drugo povrće koje je bogato ugljikohidratima.

Cindy Crawford
Cindy Crawford
Izvor: Profimedia

Pored juhe, možete dodati svježe voće i povrće, mlijeko (jednom tjedno, ne više od 250 ml), jogurt (jednom tjedno, ne više od 150 ml), smeđu rižu. Također, možete jesti meso (piletina ili puretina, ne više od 150 grama) ili ribu (200 g).

Cindy Crawford Izvor: Instagram

Pijte čistu vodu bez ograničenja. Također je dozvoljen zeleni čaj i crna svježe pripremljena kava bez šećera i mlijeka (najviše dvije šalice dnevno). Tijekom dijete zabranjena je konzervirana hrana, proizvodi od kruha i brašna, čokolada, slatkiši, gazirana i alkoholna pića.

Cindy Crawford Izvor: Instagram

Ponedjeljak: juha, svježe povrće (neograničeno) i dijetni jogurt.

Utorak: juha, svježe voće (bez ograničenja) i jogurt bez masti.

Srijeda: juha, svježe povrće i voće (bez ograničenja).

Četvrtak: juha i kuhana piletina.

Petak: juha, kuhana govedina ili teletina.

Subota: juha, svježe povrće (bez ograničenja) i jogurt s niskim sadržajem masti.

Nedjelja: juha, svježe povrće i voće (bez ograničenja).

Povezane vijesti

Magazin

Royals