U novom zimskom izdanju specijalizirani američki magazin za putovanja Ultratravel predstavio je Istru kao jednu od top destinacija koje biste trebali posjetiti u 2022. godini.

Cape Town, Kyūshū i Valencija, područje Pristaništa u Donjem Manhattanu (NYC), te Hong Kong, Oslo i Nashville uvršteni su uz Istru kao najpoželjnija nova odredišta za 2022. godinu, ističe autorica Lauren Ho.

Kako piše istra.hr, autorica navodi da je Hrvatska često prepoznata po gradovima kao što su Dubrovnik ili Split, dok Istra, poluotok srcolikog oblika, plijeni naslove zahvaljujući svom bukoličkom i valovitom pejsažu, razasutim gradićima na brežuljcima, romantičnim biciklističkim doživljajima te kulinarskim užicima, od tartufa i ekstra djevičanskog maslinovog ulja do vina.

Posebno ističe projekt ICARUS, ponudu namijenjenu biciklistima koja omogućava prometovanje vlakom u kojeg putnici mogu unijeti svoje bicikle i na taj način istražiti veći dio poluotoka. Kao atrakcija spominje se i pulski Zerostrasse s novim liftom koji iz podzemlja vodi do samog srca Kaštela odakle se posjetiteljima Pula pruža kao na dlanu.

Između ostalog, Rovinj se izdvaja kao gourmet meka s još jednom, novo osvojenom Michelinovom zvjezdicom koju je uz Monte zaslužio i restoran Agli Amici. Pazin je pak predstavljen na efektnoj duplerici u magičnoj atmosferi izlaska sunca s pogledom na znameniti kaštel.

'Sve je to povezano s kontinuitetom u procesu repozicioniranja i restrukturiranja Istre i umrežavanju marketinških aktivnosti s prestižnim svjetskim medijskim kućama, poput: Luxury Travel Magazina, Forbesa, The New York Timesa, a od nedavno i novim partnerstvom s vodećom asocijacijom u segmentu luksuznih putovanja Virtuosom', ističe direktor Turističke zajednice Istarske županije Denis Ivošević.

'Raduje nas svaka nova pozitivna objava koja promovira našu destinaciju i potiče putnike na dolazak ovamo kako bi doživjeli jedno nezaboravno iskustvo kao što je to objavio priznati Ultratravel magazin', izjavio je on.

Ultratravel magazin namijenjen je imućnijim svjetskim potrošačima, jedinstvenoj i odabranoj publici vrsnih, aktivnih i luksuznih putnika. Distribuira se kvartalno putem najveće svjetske grupacije neovisnih luksuznih hotelskih marki, Global Hotel Alliance (GHA), na adrese 1,2 milijuna odabranih članova svjetske loyalty platforme DISCOVERY - GHA.