Voće u kombinaciji s čokoladom dobro je poznati recept za sreću, a osobito je popularan spoj jagoda i čokolade koji je još 90-ih opjevao i Neno Belan sa svojim Đavolima.
Upravo je u tom ukusnom i neodoljivom spoju inspiraciju pronašla Valentina Anić, zaljubljenica u slastičarenje koja je pokrenula brend 'Čoko jagodica', a kako to najčešće s najboljim idejama biva, interes za njene proizvode proširio se društvenim mrežama munjevitom brzinom.
Iako je posao pokrenula u vlastitoj kuhinji, vrlo ga je brzo morala preseliti u zaseban prostor u dvorištu. Trenutno još uvijek sve radi sama, no kako ineteres za Čoko jagodice i dalje ne prestaje rasti, sigurna je kako je samo pitanje dana kada će krenuti tragati za zaposlenicima.
Inače, za one koji za 'Čoko jagodicu' možda još uvijek nisu čuli, u pitanju su jagode uzgojene od strane jednog obiteljskog OPG-a koje Valentina prelijeva belgijskom čokoladom vrhunske kvalitete i ukrašava sastojcima iz isključivo eko uzgoja, a zatim pakira u bombonijere različitih veličina, bukete i tornjeve u obliku torti.
Zahvaljujući pažljivoj izradi i estetici koja može parirati najpoznatijim slasticama iz ponude svjetski poznatih slastičarnica, njezin je proizvod savršen odabir za svaku prigodu u kojoj dragim osobama želimo pokloniti mali (ili malo veći) znak pažnje, a dostupan je za područje cijele Hrvatske.
Priča je krenula s jagodama, no od nedavno su dio ovih neodoljivih kreacija postale i banane, trešnje i jabuke, a u planu je ponuda i ostalog voća i uopće ne sumnjamo da će sve što u narednim danima, mjesecima i godinama 'Čoko jagodica' bude imala za ponuditi rezultirati jednakim oduševljenjem zahvaljujući kojemu se posao i krenuo širiti još otkako je prva fotografija osvanula na njezinom Instagram profilu.
Mi se u međuvremenu nadamo i nekoj slastičarnici u centru grada u koju ćemo moći svratiti kad god ih se zaželimo. Jer to je najmanje što ovaj brend zaslužuje!