Filip Lipnik, koktel majstor s 20 godina iskustva i osnivač Art of Bar Akademije u koktele se zaljubio dok je kao klinac radio u jednom poznatom baru na zagrebačkoj Šalati. Tamo bi, priča nam, ujutro odradio posao, a popodne gledao barmena kako radi koktele.
"U to vrijeme nije postojao YouTube, gdje si mogao nešto vidjeti i naučiti, tako da sam ja svaki dan gledao tog barmena i upijao znanje. Kad je jednog dana rekao da mogu ući u šank i sam napraviti koktel, skoro sam pao u nesvijest od sreće", prisjeća se Filip kroz smijeh i naglašava kako je jako sretan što se danas koktel scena u Hrvatskoj jako lijepo razvija. Mladi, kaže Filip, žele učiti i pokazuju interes za miksologiju, a priču lijepo zaokružuju i zaljubljenici u koktele, poput njega samog, koji su posvećeni hospitalityju.

Filip Lipnik
Art of Bar 

"Najviše uživam u povezivanju s gostima koji dolaze u moj bar, a ne samo u tome da dođu u bar, naruče, plate i doviđenja. Volim se upoznati s njima, pitati ih što vole, koji im okusi odgovaraju…, da ljudi znaju što piju u koktelu te da ih na neki način educiramo", kaže Filip, napominjući kako danas više nema trendova u klasičnom smislu riječi, već trendovi izlaze svaki dan i stvaraju ih barmeni koji istinski vole ovaj posao i koji kreiraju svoja autorska djela u čaši.
Neke od vlastitih kreacija u čaši Filip će pokazati i u sklopu dviju radionica (jedna će se održati uživo, a druga virtualno) koje, u suradnji s Mastercardom, priprema u srpnju, a koje se mogu kupiti ekskluzivno na platformi Priceless.com. Broj paketa je ograničen, a interes velik. Naime, radionica uživo održat će se 14. srpnja u 19 sati, u prostorima Art of Bar Akademije. Filip će polaznike naučiti kako pripremiti dva različita koktela - Whisky sour (na bazi viskija) i Art Collins (na bazi gina). Sve što je potrebno za radionicu polaznike će čekati na lokaciji. Cijena paketa za dvije osobe je 450 kuna, s time da na platformi Priceless.com korisnici Mastercard® kartica imaju pristup ekskluzivnom paketu koji uključuje dvije kotizacije po cijeni jedne.

Koktel kojeg u Art of Bar akademiji priprema Filip Lipnik
Art of Bar 

"Svaki će polaznik radionice dobiti svoj šank i samostalno učiti pripremati koktele. Cilj platforme Priceless.com i mene bio je približiti koktele ljudima, da se ne prepadnu kad uđu u bar i vide sva ta pića i dodatke te im pokazati da miksologija nije ništa strašno i da oni sami mogu biti barmeni na nekom rođendanu i druženju", kaže Filip.
Ako niste u Zagrebu ili jednostavno više volite učiti online, 21. srpnja u 19 sati Filip će održati i virtualnu radionicu, u sklopu koje će pripremati Paloma koktel na bazi tekile i Art Collins koktel na bazi gina. Paket s potrebnim sastojcima za pripremu koktela sudionicima će biti dostavljeni na kućnu adresu prije početka radionice. Paket sadrži jigger ili mjericu za pripremu koktela, žlicu za miješanje koktela, citrusno voće, sirupe i dekoracije. Cijena paketa za dvije osobe je 300 kuna – i opet se radi o paketu 1+1 gratis, pa je idealna prilika za druženje s najdražom osobom i učenje vještina koje će neupitno učiti ljeto zabavnijim

kokteli
Art of Bar 

Filip je sretan što će polaznicima svojih radionica imati priliku reći više i o svom omiljenom piću – tekilu. Ova meksička rakija od agave uskoro će, uvjeren je Filip, vrlo brzo skinuti s trona godinama omiljeni gin. Tekila danas definitivno nije piće kakvo ga pamtimo od ranije, već sofisticirani proizvod koji mora odležati i po nekoliko godina u drvenim bačvama kako bi dobio pravu boju i miris i zadovoljio sve zahtjevnije konzumente. Stoga ne čudi da je savršeni miks tekile i tonika, s kriškom crvenog grejpa kao dodatkom, već sada hit piće u cijelom svijetu. I Paloma koktel, čiji će recept Filip ekskluzivno otkriti u sklopu platforme Priceless.com, bez sumnje će biti na tom tragu.

Iskustva su dio platforme Priceless.com koja nudi niz različitih iskustava prezentirajući diljem svijeta ono najbolje od naše zemlje. Upravo među tim jedinstvenim iskustvima, kreiranima posebno za korisnike Mastercard kartica, baš svatko može pronaći nešto za sebe – bilo da se radi o gurmanima željnima novih gastronomskih doživljaja i vještina, avanturistima koji obožavaju prirodu, zaljubljenicima u stjecanje novih znanja koje nam donosi digitalna tehnologija ili onima koji se jednostavno žele odmoriti ili zabaviti na manje uobičajen način.

*Sadržaj nastao u suradnji s Mastercardom.