United Media, medijski ogranak United Grupe i vodeći multi-pay telekomunikacijski i medijski pružatelj usluga u jugoistočnoj Europi, izabran je od strane 'Međunarodne akademije za televizijsku umjetnost i znanost' (International Academy of Television Arts & Sciences') da bude dio selekcijskog procesa za 'Međunarodnu nagradu Emmy® ('International Emmy® Awards').
Proces odabira za 'Međunarodnu nagradu Emmy®' dugačka je procedura s ocjenjivačkim povjerenstvima koja se sastaju na raznim lokacijama diljem svijeta. Konačni kandidati za ukupno 15 kategorija bit će objavljeni u rujnu, a pobjednici će biti otkriveni na dodjeli 50. ceremonije 'Međunarodne nagrade Emmy®', 21. studenog u New Yorku.
Po prvi put u regiji, Nova TV kao dio United Medije, 14. rujna u Dubrovniku će ugostiti polufinalno ocjenjivanje jedne kategorije globalno priznate nagrade.
Komentirajući ovaj prestižni poziv, glavna izvršna direktorica United Medije, Aleksandra Subotić izjavila je sljedeće; “Sudjelovanje naše tvrtke u procesu odabira kandidata za Međunarodnu nagradu Emmy® je veliko priznanje naše stručnosti u tom području te još jednom potvrđuje našu vodeću poziciju na medijskom tržištu jugoistočne Europe. Kao jedna od vodećih tvrtki na ovom području; kreativna izvrsnost, visoki produkcijski standardi i stalna ulaganja u vrhunske televizijske sadržaje njeguju se na svim našim tržištima.“
Dražen Mavrić CEO Nove TV, najgledanijeg hrvatskog kanala, izjavio je; ”Biti lider, u dinamičnoj industriji koja se neprestano i brzo mijenja, velika je odgovornost. Sudjelovati u procesu odabira Međunarodne nagrade Emmy® potvrda je da su naše vrijednosti i uloga međunarodno priznati'.
Victoriya Boklag, glavna izvršna direktorica i potpredsjednica marketinga i medija United Grupe te članica Akademije televizijske umjetnosti i znanosti dodala je: “Počašćeni smo pozivom Međunarodne akademije za televizijsku umjetnost i znanost da United Media igra važnu ulogu u ovom prestižnom natjecanju. Oduševljeni smo što smo domaćini vrhunskim svjetskim i regionalnim profesionalcima, okupljajući jedinstvenu kombinaciju talenta i stručnosti u prekrasnom Dubrovniku.”
United Media je produkcijski lider na regionalnoj razini, dok uživa značajnu ulogu i na globalnoj razini kroz isporuku više od 40.000 sati originalnog sadržaja kroz preko 50 televizijskih kanala, dopirući do tržišta od više od 40 milijuna ljudi svake godine.