Halo, Jamajka, čujemo li se? - uputio sam violončelistici Ani Rucner telefonski poziv i moram priznati da nam veza nije pucala tijekom razgovora, iako se ona nalazi na drugom kraju svijeta...

Jedna od naših najuspješnijih domaćih glazbenica svoj jubilarni 40. rođendan proslavila je daleko od svakodnevice okružena pijeskom s koktelom u ruci... Barem sam je ja tako zamislio kada mi je prepričavala čaroliju otočja koje definitivno oduzima dah. I tko bi rekao da je ova žena ušla u novo desetljeće života s obzirom na to da senzacionalno izgleda...

Ana Rucner na Jamajci proslavila 40. rođendan
Privatni album

- Hvala vam na komplimentu, zaista još nekako ne vidim te godine koje se gomilaju. Osjećam se isto, još uvijek. Što se samog rođendana tiče, u svojoj dubokoj podsvijesti samo sam se željela probuditi negdje gdje je toplo i taj dan provesti na plaži. Iako sam rođena u srcu zime, ljetni sam tip. Dolaskom ovdje, želju sam si ostvarila - iskreno kaže Ana koja ne krije sreću što je ovim putovanjem spojila ugodno s korisnim. Sigurno se nećete iznenaditi kada vam kažem da ova virtuozna umjetnica nikamo ne putuje bez svog violončela, a na ovom karipskom otočju počela je već uvelike stvarati kontakte i veze za buduće profesionalne suradnje.

Ana Rucner

- Prvi sam put ovdje došla 2019. godine na nekoliko dana odmora kod svog prijatelja iz Hrvatske koji u Ocho Riosu iznajmljuje svoju predivnu vilu. Odmah sam se zaljubila u ovo mjesto. Kako je ubrzo počela pandemija, putovanja nisu bila moguća. Nakon poduljeg vremena, krajem prošle godine dobila sam priliku vratiti se. I jesam. U vrlo kratkom roku, u siječnju ove godine vratila sam se ponovno zato što sam se ovdje povezala s ljudima iz glazbene industrije te počela raditi na jednom velikom i zanimljivom projektu. Tako je ovaj treći posjet Jamajci više poslovan, a s obzirom na to da je ispao itekako uspješan, vraćat ću se ovamo češće. Jamajka je inače mjesto koje se teško može opisati riječima, čak ni fotoaparat ili kamera ne mogu prenijeti ono što uistinu jest. Ovo mjesto treba doživjeti, ono te zove da se vratiš! Nikad nisam imala slobodu planirati putovanja za odmor niti sam igdje išla isključivo na odmor. Uvijek sam putovala radno, s violončelom. Tako sam prošla cijeli svijet, što je predivno, ali ne mogu se pohvaliti da sam baš putovala nekamo da bih uživala kao turist. Odlazak na Jamajku za mene je presedan, makar sam i ovdje prošle godine ponijela violončelo, ono elektroničko koje možeš prebaciti preko ramena i unijeti u avion kao ručnu prtljagu. Jer za mene putovanje bez mog instrumenta nije opcija, jednostavno mora biti pokraj mene. Zahvaljujući takvoj odluci, ovdje sam pokrenula nove suradnje i projekte. Prvo sam istražila tržište, a sada lagano postajem dio njega - govori Ana preplavljena emocijama zbog života na Jamajci.

Privatni album

Iako je ova glazbenica maksimalno fokusirana na svoju karijeru i ne voli baš komentirati privatan život, osim što je proslavila 40. rođendan daleko od obitelji i prijatelja, sa svojim partnerom i kolegom bubnjarem Markom Duvnjakom provela je Dan zaljubljenih na ovom očaravajućem putovanju koje će, sigurni smo, još dugo pamtiti.

- Valentinovo je za mene dan kao i svaki drugi, samo je atmosfera ponešto drukčija jer se on oduvijek materijalno favorizira. Provela sam ga baš kao i svoj rođendan, ukopana u pijesak i s kavom u ruci te sam u tišini svog srca izmolila zahvalu sv. Valentinu jer je to na prvome mjestu njegov blagdan, njegov dan - rekla je te nam ispričala najljepše doživljaje i iskustva s Jamajke.

Privatni album

- Ljudi koje sam ovdje upoznala i naše ulične svakodnevice... Ujutro se spustim s brda gdje živim i s lokalcima doručkujem na ulici kokos, pojedem bananu, mango ili papaju koju taj čas kupim od njih. Tako započinjem svaki dan. Većina mojih putovanja vezana je uz glazbu, baš kao i ovo putovanje. A s obzirom na to da mi je glazba i ispušni ventil, kao i stil života, mogu reći da uistinu živim najljepšu svakodnevicu. Ocho Rios je pravi turistički gradić, atmosfera je i više nego opuštajuća, a ljudi, kad ih bolje upoznaš, totalno friendly. Svatko svakog pozdravlja, svatko nekom nešto želi prodati, a osmijeh je uvijek na njihovu licu i dijele ga na sve strane. Svakodnevno prođe puno turista jer je ovdje i luka u kojoj pristaju turistički kruzeri. Cijela je atmosfera jako zanimljiva. Svakako treba posjetiti muzej Boba Marleyja koji se nalazi u glavnom gradu Kingstonu i zaista je prekrasan, otići na rafting rijekom, posjetiti vodopade Dunn’s River Falls koji su nestvarno lijepi. Meni je pak najdraže šetati kroz Ocho i družiti se s mještanima, jesti s njima na ulici i razgovarati. Imam kontakt sjajnog turističkog vodiča, moje drage prijateljice Europljanke Lee koja ovdje vodi zanimljive ture pa ga svim zainteresiranima koji budu dolazili ovdje mogu proslijediti, ostavit ću ga vašoj redakciji - kaže te je u nastavku ispričala kakvi su Jamajčani.

- Onakvi su kakvi ste i vi prema njima. Jako osjete drugog čovjeka i njegovu energiju. Vrlo su vrijedni, svi nešto prodaju kako bi se prehranili, a grad živi 24 sata na dan i konstantno je neka akcija na ulicama. Svatko svakog pozdravlja i to često uz fora pozdrave poput: “Bless Up”, “Yeah Mon”, “Respect”, a meni je najsimpatičnije kad me pozdravljaju s “Hello Boss Lady”. Kako sam ovdje dulje, već se poznajemo pa nisam na meti ‘prodaj joj nešto’, nego se pozdravimo i idemo dalje. Upravo je ta njihova konstantna komunikacija genijalna, toliko pozitive i srdačnosti imaju ti ljudi. Oni nemaju ništa, ali imaju sve. Zamislite njihov slogan “No T-shirt, No Shoes, No Problem”! Dođeš ovdje i posramiš se kad vidiš kako oni koji nemaju ništa materijalno, zapravo imaju puno više od onih koji imaju. Ta njihova golema borbena srca, uvijek pozitivna narav, veseo karakter! A tek glazbenici koje sam ovdje upoznala i s kojima danas surađujem… Osim nevjerojatnog talenta, iznimno skromni i susretljivi, bez loših primisli i pogrešnih pogleda prema kolegama. Izvrsna atmosfera i ekipa - opisuje naša najpoznatija violončelistica koja prijateljima, obitelji i svom 16-godišnjem sinu Darianu uvijek s putovanja donosi magnete za hladnjak.

Privatni album

- Jamajka je mjesto gdje sam dobila sve ono po što sam podsvjesno i došla, a ne očekujući takav ishod koji je zaista ispao uspješan. Ovaj otok je uistinu magičan, duhovno i svjetovno gledajući. Puno dobrih poslovnih poteza sam ovdje napravila, ali i stekla predivne nove prijatelje. Ovo je mjesto gdje i ubuduće želim provoditi dobar dio svog vremena. I hoću! Pripremam izdavanje novog albuma ‘Classic Balkan’, kao i koncerte na kojim ću ga promovirati. Puno je novih projekata na vratima, a pripreme počinju početkom ožujka. O svemu ću vas uskoro obavijestiti - zaključuje.

Više fotografija Ane Rucner na bajkovitoj Jamajci pogledajte u našoj galeriji.