JYSK kontinuirano radi na razvoju inovativnih i održivih rješenja pakiranja svojih proizvoda kako bi pružili svojim kupcima sigurnu kupnju s pozitivnim utjecajem na okoliš. Današnji kupci su osviješteni te im je jedan od bitnih motiva pri kupnji nekog proizvoda upravo pakiranje istog. Ljudi žele proizvode s ambalažom koja ne šteti našoj okolini.
Upravo zato, JYSK je predstavio još jedno rješenje za svoje pakiranje na kojem je uklonio plastične ručke koje je ugradio u samu kartonsku kutiju. Time će se godišnje uštedjeti 3 milijuna plastičnih ručki, a zamjenom patentnih zatvarača tekstilnim, svake će se godine uštedjeti milijun metalnih patentnih zatvarača. Zamjena patentnih zatvarača na jastucima je i praktično tekstilno rješenje, jer će se dva sloja tkanine preklapati i tako činiti meko zatvaranje.
'Ponosna sam što smo, zajedno s našim dobavljačima, uspjeli smanjiti upotrebu plastike i metala kod naših WELLPUR jastuka i pakiranja. Još uvijek imamo potencijala činiti i više te je ovo mali korak u pravom smjeru za smanjenje upotrebe nepotrebnih materijala iz naše svakodnevnice. Dobra stvar kod ovakvih unaprjeđenja je da se radi o trajnom rješenju. To nije samo jednokratna pogodnost, već dugoročno poboljšanje', kaže Berit Stokholm Christiansen, Voditeljica kategorije za poplune i jastuke u JYSKu.
Održivi dizajn kao stalni fokus
Razvoj ambalaže i proizvoda ka održivom, kao što je to slučaj kod WELLPUR jastuka dio je stalnog JYSKovog fokusa u pogledu smanjenja upotrebe plastike.
'Kad god možemo ukloniti nepotrebnu plastiku i druge suvišne materijale u našoj ambalaži, moramo to učiniti. Pri tom vodimo računa da ambalaža ne bude manje praktična i da štiti proizvode na optimalan način. Nova, izrezana kartonska ručka dobar je primjer unapređenja s pozitivnim ishodom', kaže Lars Høgh Jensen, stručnjak za razvoj ambalaže u JYSKu.
Podsjetimo se da je JYSK već uklonio svu plastičnu ambalažu s posteljina i plahti, čime godišnje štedi količinu od 27 milijuna plastičnih vrećica.
WELLPUR jastuci, u svom novom ruhu, će biti dostupni tijekom ožujka u svim JYSK trgovinama i putem webshopa.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju