Svake se godine u svijetu baca na tisuće i tisuće tona hrane, a upravo to je jedan od gorućih problema današnjice. Kaufland već dugo u svojoj strategiji o održivosti adresira, između ostalog, i taj problem.
Zato ovaj poznati trgovački lanac koristi razne mjere kako bi smanjio bacanje hrane. Naime, svim namirnicama snižava se cijena kada se približe isteku roka trajanja. Tako se snižena roba jasno označava i vidljivo izlaže u poslovnicama. Jedina iznimka je voće i povrće koje se ne snižava, nego se donira zajedno s pekarskim proizvodima i proizvodima pred istek roka trajanja lokalnim registriranim posrednicima. Tako Kaufland u Hrvatskoj već godinama surađuje s Hrvatskim Caritasom i Hrvatskim Crvenim križem kako bi pučkim kuhinjama i drugim sličnim ustanovama donirali hranu koja je još ispravna umjesto da se baca.
Samo 2022. godine, zahvaljujući donacijskim programima, donirano je čak 322.175 kg voća i povrća te 224.939 komada pekarskih proizvoda. Osim toga, već treću godinu zaredom Kaufland provodi atraktivnu kampanju kojom podiže svijest o ovom problemu i kojom želi i svoje kupce potaknuti na smanjenje otpada od hrane.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju