Danski lanac JYSK, poznat po promoviranju hygge stila života predstavio je novi asortiman vrtnog namještaja i dekoracija idealnog za nadolazeće ljeto kao i trendove Belonging i Release. Ljubitelji novih trendova i smirenih nijansi neutralnih skandinavskih boja uz primjese ružičastih tonova, namještaja od ratana i neobrađenog drva te detalja od terakote doći će na svoje.

Predstavljanje novih ljetnih linija namještaja održano je u osebujnom prostoru Bioskopa Balkan u Beogradu. Budući da je riječ o interijeru, na prvu ova se lokacija ne čini kao logičan odabir za predstavljanje vrtnog namještaja, ali upravo nam taj odabir dokazuje kako će pravi komadi i prigodna dekoracija baš svaki prostor pretvoriti u mali, vlastiti hygge kutak.

unnamed-4.jpg
promo 

Povezanost, druženje s obitelji i prijateljima te stvaranje stress freeoaze u svome domu – vrijednosti su koje karakteriziraju nove ljetne linije.

Zvjezdana Novak, Communications Manager JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, istaknula je trendove koji nas očekuju, ali i koliko smo blizu danskom receptu za sreću: „Naši proizvodi inspirirani su prirodom i stvarani su tako da svaki detalj doprinosi postizanju ugodnog, funkcionalnog prostora koji sam po sebi odmara i osigurava atmosferu za svakodnevni hygge trenutak. Novi trendovi Belonging i Release imaju isti zadatak: stvoriti ugođaj idealan za druženje s najdražim ljudima kao i potaknuti osjećaj pripadnosti i opuštanja. Zahvaljujući prirodnim materijalima i oku ugodnim nijansama te prozračnim komadima namještaja nove linije već prizivaju ljeto i sve što nam ljeto donosi: odmor, opuštanje i neizostavan boravak na zraku u druženju s obitelji i prijateljima“.

Uz predstavljene trendove arhitektica Miroslava Amidžić-Ivan iz Deep house grupe koja se bavi dizajnom interijera predstavila je par idejnih rješenja za uređenje vanjskih prostora, uz brojne savjete i preporuke

Događaju je prisustvovao i Martin Fyn Aamand, Communication i PR manager JYSKa, koji je iz prve ruke ispričao kako Danci pristupaju hyggeu, na koji način ga žive i kako ga uklapaju u svoj svakodnevni život, koji je, kao i kod nas, prilično užurban.

unnamed-5.jpg
promo 

JYSK posluje u regiji s ukupno 150 trgovina, webshopovima i nešto više od 1400 zaposlenih. Tvrtka spaja skandinavski dizajn sa snažnim fokusom na održivost koja je integrirana u svaki segment poslovanja - od utjecaja na suzbijanje klimatskih promjena i upotrebe ekološki prihvatljivih sirovina do sistemske brige o zaposlenima i lokalnim zajednicama u kojima posluje.

Vesna Kukić Lončarić, Country Director JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju predstavila je tako nove fokuse JYSKa, kao i daljnje planove za ekspanziju.

„I dalje nam je velik fokus na ekspanziji i preuređenju trgovina prema novom skandinavskom konceptu kako bi našim kupcima osigurali novi i inspirativniji način kupovine. Do sada smo preuredili 127 trgovina od ukupno 150 s kojima poslujemo i nastavljamo dalje istim tempom kako bi do rujna 2024. godine završili projekt. Posebno smo ponosni na svoje održive projekte i razvoj recikliranih proizvoda i ambalaže s ciljem ostvarivanja svojih dugoročnih ciljeva – da svedemo poslovanje na nultu stopu emitiranja CO2.“

unnamed-6.jpg
promo 

Vjerujemo kako ćete se opustiti u svojim vrtovima i terasama i dovesti dašak Danske u svoj prostor, a za dodatnu inspiraciju posjetite JYSK ljeto 2023 i istražite široku ponudu kvalitetnih komada vrtnog namještaja.

promo JYSK