U modernom i ugodnom ambijentu Peaches & Cream bara na zagrebačkoj Trešnjevci, održan je pub kviz LidLovac u sklopu kojeg je predstavljena Lidlova digitalna kampanja „Volim Lidlove brendove – tu mi je kvaliteta najpovoljnija!“.

Andrea Andrassy.jpg
promo 

Lidlove robne marke izuzetno su dobro prihvaćene od strane kupaca i iz godine u godinu ostvaruju značajan rast, što potvrđuje da su kupci prepoznali da je riječ o pouzdanim proizvodima provjerene kvalitete. Osnovno načelo Lidlova poslovanja ponuda je najboljeg omjera cijene i kvalitete u svim segmentima asortimana, a pogotovo kada su u pitanju Lidlove marke koje karakteriziraju pouzdanost i prepoznatljivost.

Mario Petreković.jpg
promo 

U kampanji „Volim Lidlove brendove – tu mi je kvaliteta najpovoljnija“, četiri su influencera putem aktivacija na svojim društvenim mrežama predstavila poznate Lidlove brendove – Andrea Andrassy zaštitno je lice robne marke Fin Carré, asortimana čokolada koje se u potpunosti proizvode od kakaovca s UTZ certifikatom, Maša Zibar kave Bellarom, Mario Petreković ambasador je brenda sladoleda Gelatelli, a Mario Valentić robne marke Alesto - orašastih plodova i grickalica.

Mario Valentić.jpg
promo 

Influenceri i protagonisti kampanje ujedno su bili i vođe ekipa na sadržajnom i zabavnom pub kvizu u kojem su snage odmjerila ukupno 4 tima nazvana po poznatim Lidlovim robnim markama iz kampanje. Tako je Mario Petreković bio lider ekipe Gelatelli, Mario Valentić vodio je ekipu Alesto, tim Andree Andrassy bio je Fin Carré, a Maša Zibar predvodila je četvorku Bellarom.

Maša Zibar.jpg
promo 

Kviz je sastavio ljubitelj kvizova i putovanja te sastavljač pitanja za „Potjeru“ – Silvije Pleština Plestigram, a vodio ga je poznati hrvatski stand-up komičar i iskusni voditelj kvizova Goran Vugrinec Goc. Na pobjedničkom tronu našla se ekipa Bellarom predvođena Mašom Zibar, a druženje se nastavilo uz ukusan brunch pripremljen od proizvoda Lidovih brendova.

Andrea Andrassy, Mario Valentić, Maša Zibar, Mario Petreković.jpg
promo 

O Lidlu

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.000 trgovina i više od 200 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.

Lidl trenutno ima više od 360.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta. U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.

Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2021. generirala je promet od 133,6 milijardi eura.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 107 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.