Zdravlje je, složit ćemo se, jako važna stavka u našim životima. Zdravlje, složit ćemo se još jednom, uvelike ovisi o hrani koju jedemo. No, je li Mark Twain bio u pravu kada je rekao da je jedini način da sačuvaš zdravlje da jedeš ono što ne želiš, piješ ono što ne voliš i radiš ono što radije ne bi? Ako pitate stručnjake koji se kriju iza Podravkinih proizvoda, odgovor je jedno veliko i nutritivno izbalansirano ne.

Sloganom Hrana koja brine o vama Podravka puni vaše kuhinjske ormariće proizvodima sa smanjenim udjelom šećera i soli koji su prilagođeni današnjem društvu i potrebom za zdravijim načinom života. Jer smanjenjem soli hrana ne gubi na okusu. Štoviše, tek tada okus jela dolazi u fokus i tako manje soli zapravo donosi više začina u vaš život.

Podravka
Press 

Reguliranjem unosa šećera pazimo na svoje zdravlje i imamo jednu slatku brigu manje u životu. A proizvodi bogati proteinima pokazuju i dokazuju da i proteini mogu biti fini. Hrana koja nam pomaže da (p)ostanemo zdravi ne mora biti bezukusna niti dosadna, a uz Podravka proizvode i lako je dostupna.

No, to nije sve.

Ovdje nastupa i Podravkina Coolinarika, koja osim što već gotovo dva desetljeća stvara trendove, prati i nutritivnu strategiju kompanije te na svojim stranicama i društvenim mrežama nudi recepte za kreativna i nutritivno izbalansirana jela.

Podravka
Press 

Zato su Coolinarika i Go2Digital pokrenuli digitalnu interaktivnu kampanju “Cool izazov”. Interaktivni ekrani postavljeni na tri lokacije u Zagrebu: u Arena Centru, na Trg Bana Josipa Jelačića i u Varšavskoj ulici pokreću se tako da ekran prolaznike poziva da dlanovima naprave simbol srca, zaštitni znak Podravke.

Otvaranjem aplikacije na ekranu se pojavljuje zadani joga pokret koji je potrebno napraviti i što dulje ga zadržati. Nagrada za uspješno odrađenu vježbu je 7-dnevni je nutritivno izbalansirani meni by Coolinarika koji je sudionicima dostupan za preuzimanje preko QR koda ili putem e-mail adrese. U kampanju se uključilo više od 15.993 građana Zagreba – toliko ih je napravilo prikazani joga položaj, od kojih je njih više od 1000 ostavilo svoju e-adresu i preuzelo svoje zdrave recepte.

Podravka
Press 

'Osim što pratimo digitalne trendove, pratimo i užurban tempo svakodnevice naših potrošača. Upravo s receptima by Coolinarika uspjeli smo uhvatiti taj tempo i kod slučajnih prolaznika. Nagradili smo ih digitalnim menijem koji otkriva ukusna jela, praktična i brza za pripremu, a koja prate smjernice nutritivno izbalansirane prehrane. Svojim potrošačima smo na kreativan i interaktivan način pokazali da imamo hranu koja brine o njima, te pregršt ideja kako najbolje iskoristiti poznate okuse kojem se svi uvijek rado vraćaju', izjavila je Sanja Garaj Miloš, direktorica Korporativnog marketinga Podravke.