Native Advertising Institut nagradio je Addiko banku za edukativni native serijal o uvođenju eura, kreiran u suradnji s NewsBarom. Tako je kampanji „Meštar“ pripalo zlato u kategorijama „Najkreativnija kampanja za native oglašavanje“ i „Najbolje korištenje native oglašavanja s malim budžetom“, srebro u kategoriji „Najbolji serijal sponzoriranih videa“ te bronca u kategoriji „Najbolje korištenje videa“.
Kako bi građanima približila što mogu očekivati u razdoblju uvođenja eura, Addiko banka i Newsbar su kroz skečeve inspirirane popularnom serijom Velo Misto predstavili tipične situacije s kojima se običan čovjek mogao susresti i tako na lako razumljiv i duhovit način uspjeli obraditi vrlo kompleksnu temu kao što je promjena valute u zemlji.
Najveće priznanje stiglo je od publike koja je serijal od četiri edukativna video skeča nagradila s 3,4 milijuna pregleda, 73.000 reakcija, 13.000 dijeljenja i 2.400 komentara, a čak 88 posto dosega postignuto je organski.
„Kampanja Addiko banke, s likom Meštra kojeg je maestralno utjelovio Zvonko Hrabar iz NewsBara, bitno je drugačija od komunikacije na koju smo navikli u financijskom sektoru te nam je neizmjerno drago što je Native Advertising Institut prepoznao naš netipičan pristup. Ponosni smo što smo imali priliku dijeliti kategorije s nekim od divova izdavačke industrije kao što je, primjerice, BBC i još k tome odnijeti kući nagrade iz svih kategorija u kojima smo se prijavili“, izjavila je Mia Lasić, odgovorna za digitalni marketing Addiko banke.
Nagrade Native Adwertising Awards dodjeljuju se od 2016., a ove godine je prijavljen rekordan broj radova te, prema ocjeni osnivača Jaspera Laursena, kvaliteta projekata nikada nije bila bolja. Medijske kompanije, marketinške agencije i brandovi sa šest kontinenata prijavili su svoje radove u 29 kategorija, a stručni žiri sastojao se od 100 profesionalaca iz medijskog i marketinškog sektora. U borbi za prestižne nagrade sudjelovali su renomirani izdavači kao što su BBC StoryWorks, Washington Post, The Guardian US te brandovi poput McDonaldsa, Cisca, Hyundaia i drugih.
Pobjednički serijal Addiko banke i NewsBara dostupan je na poveznici.