Ovaj projekt na nekoliko nivoa komunicira i reagira, kako na postojeći moment u državi, tako i na moment u samom kazalištu &TD, ali i u mikro cjelini autora i izvođača Zamišljeno kao interaktivno, mansionsko putovanje kroz prostore obuhvaćene &TD-om, koje nije samo obilazak nekretnina, već i putovanje kroz slavnu i manje slavnu prošlost tog teatra, izmješta publiku iz njene klasične pozicije pukog promatrača, u ulogu investitora kojem se nudi neobična prodaja. Naime, tri izvođača, Miran Kurspahić, Dean Krivačić i Sven Jakir, koji su svaki na svoj način vezani svojom umjetničkom ili ljudskom sudbinom za to kazalište, selektirani su od strane vlade RH (s obzirom da su ljudi iznutra i upućeni su u materiju) da pregovaraju sa stranim investitorima i ponude im projekt urbanog naselja pod nazivom 'Pogled naprijed'. No avaj - stranih investitora nema! Nakon točno 50 godina od prve predstave komornog teatra na sceni današnjeg SEK-a, na prodaju je - SVE. Prodaju se nekretnine, oprema, tehnika, rekvizita, sav fundus kostima, osoblje, predstave, ali i uspomene i prošlost. Pregovarači posežu za svim sredstvima, od klasične procjene vrijednosti zemljišta i nekretnina, analize projekta koju na raspolaganje nude zainteresiranima, preko anegdota o slavnim vremenima tog prostora, pa sve do rekonstrukcija te izvođenja pojedinih antologijskih predstava &TD-a. Tura koja vodi iz samog izvorišta teatra iz SEK dvorane, preko spremišta, MM-a, galerije, garderoba, fundusa, hodnika, podruma, scene, gledališta, blagajne i predvorja, polukružne dvorane, francuskog paviljona i konačno kafića, prati priču ovog kazališta, kao i njenih protagonista od samih začetaka do današnjih dana, bez nekog kronološkog reda, ali evocira sve tri velike faze ovoga kazališta, Vjerana Zuppe, Mani Gotovac i Nataše Rajković. Rasprodaja prostora, države, kulture, ali i rasprodaja vlastite prošlosti, umjetnosti, iluzija i digniteta kao labuđi pjev trojice tzv. umjetnika. Pragmatičnost liberalnog kapitalizma snažno udara na vrata ovog prostora, sumnja se u mogućnost održivosti kulture, a favorizira čiščenje neupotrebljivog i neučinkovitog, te prezentira vizija vrlog novog svijeta. A da bi smo ga mogli ostvariti (kao i luksuzni kompleks urbanih vila, sa zatvorenom garažom, bazenima, turskom kupelji i ekskluzivnim restoranom), prvo se moramo riješiti aveti prošlosti, kulturnog nasljeđa, i nesvrsishodnog kazališta. Foto: Story Press