Euforija oko nogometnog prvenstva ne jenjava. Osim navijača, u prepoznatljive kockice odjenuli su se i poznati proizvodi. Dizajneri su postai sve inovativniji pa se stardandni uzorak ne pojavljuje samo na navijačkim majicama, čašama, trubama i kapama.I pakiranja omiljenih proizvoda ovih dana ponosno nose upečatljivu šahovnicu. Osmislili su i posebnu etiketu za zelenu bočicu koja umjesto standardne etikete ima vizuale zastava, u ovom slučaju 24 zemlje sudionice EURO-a 2016. Ova zanimljiva ideja nastala je i kako bi se dodatno  kroz vizuale zastava na prepoznatljivoj zelenoj boci dodatno produbio nacionalni naboj, domoljublje, osjećaj ponosa, te želja za navijanjem u narodu, a u ovom slučaju i s Hrvatskom zastavom, te zastavama ostalih sudionica Europskog nogometnog prvenstva.

U navijačkom se ruhu našlo apsolutno sve što bi pomoglo smiriti živce nervoznim navijačima za vrijeme utakmica. Grickalice, slatkiši i osvježavajuća pića prate ovaj trend te i na policama dućana podsjećaju da je nogomet najvažnija sporedna stvar na svijetu.