Svake godine Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) odaje priznanje kolegama specijaliziranima za osmišljavanje i provedbu strateških komunikacija i odnosa s javnošću u tvrtkama, vladinim institucijama i tijelima lokalne uprave i samouprave. Tako će biti i ove godine, točnije u petak, 14. ožujka u Matis Absolut Loungeu kad će se proglasiti dobitnici i dodijeliti nagrada Grand PRix u ukupno devet kategorija. U kategoriji za odnose s javnošću za male i srednje tvrtke prijavio se i Menart s projektom 'Dubioza Kolektiv: Apsurdistan' te ušao u finale u kojem će se birati među tri finalista. Osim Menarta, u istoj kategoriji izabrani su: Festival Opatija s projektom 'Festival kazališta i kazališnih skupina Republike Hrvatske' i projekt agencije Media Val i Adria MM produkcije 'Ultra Europe'.

Finaliste, kao i pobjednike, bira stručni žiri koji se sastoji od 11 članova uglednih predstavnika tvrtki i javnog sektora, stručnjaka iz agencija za odnose s javnošću, predstavnika visokoškolskih ustanova i znanosti, odnosno katedri koje izučavaju upravljanje komunikacijama. U 30 dana koliko je trajao natječaj za 7. dodjelu nagrada Grand PRix za najbolja ostvarenja u struci, na HUOJ-evu adresu pristigao je rekordni broj komunikacijskih projekata realiziranih u razdoblju od 1. siječnja do 31. prosinca 2013. Foto: arhiv Storyja