Poznata voditeljica Antonija Blaće zbog prepunog raposreda i velikog broja obaveza vezanih uz snimanje novog kulinarskog showa RTL-a 'Tri, dva, jedan – kuhaj!' i angažmana na zagrebačkom Prvom radiju nema puno vremena za odmor, pa tako i za većini žena najdražu aktivnost - šoping.
S problemima kojima se susreće Antonija, susreće se i većina žena. U današnjem užurbanom suvremenom svijetu više nego ikada vrijedi uzrečica da je organizacija pola posla. U organizaciji slobodnog vremena Antoniji uvelike pomaže novi televizijski kanal - Katalog TV. Antonija u svome domu pretragom kataloga i akcijskih ponuda na televiziji štedi vrijeme i unaprijed odlučuje što će kupiti.
Simpatična voditeljica oduševljena je novim televizijskim kanalom.
- Nakon napornog dana na televiziji i radiju, shopping je iskreno zadnja stvar o kojoj razmišljam. Međutim, ne mogu izbjeći svakodnevnu nabavu namirnica, a kupovine odjeće i obuće nipošto se ne želim odreći. Katalog TV mi omogućuje da vrlo jednostavno, uz jutarnju kavu ili tijekom večernjeg odmora uz televiziju pregledam aktualne ponude trgovačkih kuća i pripremim popis za kupovinu. Kanal je veseo, zanimljiv i živopisan, a pregledavanje akcijskih ponuda na njemu predstavlja poseban užitak - rekla je.
Katalog TV je jedinstveni, interaktivni TV kanal koji na jednom mjestu pruža informacije o atraktivnim akcijskim ponudama poznatih trgovačkih kuća u Hrvatskoj. Inovativan i suvremen oblik oglašavanja omogućava da aktualna trgovačka ponuda u svakom trenutku bude dostupna na televizijskim ekranima i da ju gledatelj vrlo jednostavno pregleda s nekoliko klikova na daljinskom upravljaču. Katalog TV je dostupan svim gledateljima na MAXtv platformi, na kanalu broj 13.
Foto: Story Press
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.