Nakon tjedna u kojem su nas iznenadile neuobičajeno visoke, ljetne temperature, uslijedio je nešto umjereniji, no topao i sunčan vikend- idealan za dopodnevnu šetnju centrom grada. Iskoristile su ga domaće trendsetterice koje redovitona špici pokazuju svoje odlične modne kombinacije, ali i neke poznate osobe.
Špicom je od glave do pete odjevena u krem nijansu prošetala jedna od najuspješnijih hrvatskih influencerica Nika Pavičić.
Njezina karijera je nešto čime se ova influencerica rođena u Bjelovaru prije 22 godine zbilja može pohvaliti. Uspješni Youtube kanal, Instagram profil na kojem je prati skoro 230 tisuća ljudi, rasprodani parfem i gomila ljudi kojima je san biti kao Nika. Ona je za Story prije dvije godine otkrila kako je biti influencerica.
'Mislim da u današnje vrijeme samo onaj tko odbija priznati da je ovo stvaran posao, još uvijek ne zna što mi zapravo radimo. Što je sasvim okej jer smo narod kakav jesmo i sasvim je u redu demantirati nešto što je novo ili strano. Ono što najčešće kažem nekom kome je strano je da se bavim digitalnim marketingom i promocijom preko društvenih mreža. U slučaju da je dan malo napetiji, ustajem se oko 8 kako bih stigla na snimanja koja većinom počinju oko 9. Tamo se stvara sadržaj za YouTube, Instagram i Tiktok. Paralelno vjerojatno dokumentiram i objavljujem sadržaj za svoj profil kako bih ostala aktivna. Dolaskom doma uvijek imam ili nešto sponzorski za snimiti i slati na odobrenje ili montirati ili pisati stvari za faks. Sa svim poslom, mailovima i video sadržajom sam gotova predvečer, ali kroz cijeli dan uz šta god da radim moram brinuti da se javljam publici unutar svakog sata bilo to kroz video story ili tekstualnim putem. Navečer je pokušavam što više odvojiti vrijeme za samu sebe i dečka. Ili odemo negdje ili sam vani s prijateljima. Ako je baš gusto, radim vjerojatno neki seminar u zadnji čas jer sam kampanjac, a rok je u ponoć', rekla je.
Kako je Nika ispričala, sve je počelo 2016. kada je izgubila okladu s prijateljima i morala objaviti prvi video.