Slavna glumica prilično je aktivna na Instagram profilu The Press Tour na kojem promovira eko-friendly proizvode za ljepotu i modu, želeći poručiti kako se možemo njegovati i slijediti trendove, a istodobno biti i odgovorni prema okolišu. Osim sastojaka koji se koriste u pojedinim kremama i materijala od kojih je odjeća napravljena, važno joj je i gdje je proizvod proizveden, je li testiran na životinjama i je li se za njegovu izradu iskorištavala radna snaga siromašne djece. Jedan od članova njezinog eko-tima je i Imelda Burke, vlasnik tvrtke koja se bavi industrijom ljepote i wellnessa u Maryleboneu u Londonu. Burke provjerava sve proizvode za ljepotu koje ova glumica promovira i osobno koristi kako ju ne bi "zavarao" marketing. Srećom, ono što Burke ne zna o ekološkoj ljepoti moglo bi biti napisano na zrnu riže, pa kad je, primjerice, Watson na putovanjima i želi isprobati neki proizvod, ne kupuje ništa prije konzultacije s njim. "Ako razmišljate o korištenju eko-friendly proizvoda, savjetujem vam da prvo krenete s losionom za tijelo, jer njega koristite u najvećim količinama, tj. njima mažete najveću površinu tijela", savjetuje Emma i napominje kako je važno čitati deklaracije. Mineralno ulje, mineral petrolatum, natrijev lauril sulfat, metilizotiazolinon (MI) i metilklorizotiazolinon (MCI, paraben, propilenglikol (PG), polietilenglikol (PEG), phthalati i aluminij kloralhidrat sastojci su koje ona zaobilazi u širokom luku.
Sad definitivno znamo koja je tajna njezine prirodne ljepote
Još iz kategorije