Mate Rimac (33) jedan je od akteraCNBC-ovog dokumentarnog filma 'The Unstoppables' o tri nezaustavljiva svjetska poduzetnika s različitih strana svijeta koji stvaraju bolju i održiviju budućnost kroz tehnologiju, inovaciju i stvaranje dugoročne vrijednosti.

Osim Rimca spominju se korejski vlasnik biofarmaceutske kompanije Celltrion Group Seo Jung-jin i Carla Walker-Miller, osnivačica energetske kompanije Walker-Miller Energy Services. Sva tri poduzetnika su progovorila o svom putu do uspjeha i kako pretvoriti ideju u održivi biznis.

Hrvatskog poduzetnika Matu je posjetila novinarka Nicki Shields, koja je voditeljica utrke Formule E na BBC-u, te joj je on pokazao proizvodni pogon u Svetoj Nedelji.

'Stvaranje automobila je jako komplicirano. Kažu da ti se posao skroz promijeni svaki put kad se duplicira. Ja vjerojatno sad vodim 10 različitih poslova. Mislim da je uspjeh što još postojimo jer su na početku sve šanse bile protiv nas', rekao je Rimac u razgovoru s Nicki.

Naš poduzetnik se osvrnuo i na svoje djetinjstvo. 'Sjećam se da sam došao u Njemačku i odjednom su posvuda bili svi ti automobili. Bio sam kao spužva, upijao sam sve što sam mogao saznati o tim autima', ispričao je.

Otkrio je da je trpio zlostavljanje tijekom školovanja.

Mate Rimac u dokumentarcu The Unstoppables
CNBC screenshot 

'Jako su me zlostavljali, no nisam nikome govorio o tome jer sam mislio da će me zbog toga samo još više napadati. Nisam bio odličan učenik, ali mom profesoru se sviđalo to što radim, pogotovo u tim predmetima na kojima smo nešto izrađivali. Dao mi je samopouzdanje i pružio puno iskustva. Mislim da bez njega moja tvrtka danas ne bi postojala', prisjetio se.

Novinarka je imala razgovor i Matinim profesorom profesorom Ivanom Vlainićem koji je jako utjecao na njegov život pa joj je on pokazao staru učionicu. 'Na početku nije imao puno samopouzdanja, ali bio je jako inovativan. Rekao sam mu: 'Nisi dovoljno dobar, najbolji si'', prisjetio se Vlainić.

Rimac je provezao Nicky i svojom Neverom koja dostiže brzinu i do 415 km/h. '

'Svaki put kad idem na testnu vožnju, inženjeri se primaju za glavu jer znaju da ću se vratiti s popisom od 50 stvari na kojima mislim da treba raditi. Volim auto testirati mnogo ekstremnije nego što bi bilo koji kupac jer želim osjetiti može li se nešto popraviti', rekao je poduzetnik novinarki.