Iza nas je najiščekivaniji događaj godine, L'ADRIA STORY HALL OF FAME, koji je i ovaj put tradicionalno okupio najveće hrvatske i regionalne zvijezde. Ovo je 10. godišnjica legendarnog eventa, ali i 10. godišnjica Story Hall of Fame nagrade koju Story, uz podršku partnera, nagrađuje brojne medijske, umjetničke i estradne zvijezde s domaćeg i regionalnog neba, a svi oni redom doživljavaju ovu prestižnu nagradu kao izraz podrške magazina i publike, kao pljesak za sva njihova postignuća i rad kojim ostavljaju trag.
Nagradu u kategoriji Najbolje tv lice powered by Kerastase i Loreal Professionnel Paris osvojila jeMarijana Batinić.
'Jako puno mi to znači s obzirom na to da je ove godine 25 godina moje karijere. Jako mlada sam počela, još u srednjoj školi tako da mi je to nekako super za taj jubilej moje karijere. Ovo je drugi put da osvajam tu nagradu i baš sam počašćena' kazala je oduševljeno Marijana.
Popularna televizijska voditeljica zasjala je u kreaciji Ricka Owensa, a s nama podijelila kako je izgledao njezin proces spremanja.
'Imam uvijek frizera i vizažisticu koje me srede. Ovaj put sam se spremala manje nego ikada jer sam na vrijeme našla haljinu, malo je suzila i to je to. Inače sam dosta zahtjevna pri odabiru kreacije jer ja se moram u svemu što nosim osjećati ugodno i slobodno' kazala je Marijana i dodala da se često konzultira sa suprugom oko odabira odjeće za ovakvu vrstu događanja, a i ispričala nam je i jednu zanimljivu anegdotu.
'Jednom prilikom sam išla na jedan event i odjenula sam se i on me samo pitao: 'Aha ideš takva?', ja govorim: 'Da'. A on meni: 'Pa je l' ti želiš zablistati ili ideš onako ležerno?', a ja mu kažem: 'Pa ono, voljela bi biti zgodna', 'Pa možda da se presvučeš ipak' on će meni haha. Naravno nisam se presvukla jer sam se dobro osjećala i bila sam proglašena tada jednom od najbolje odjevenih u nekoliko medija tako da sam dobro napravila' ispričala nam je Marijana.
Ovogodišnja lokacija L'Adria Story Hall of Famea je Mozaik Event Centar (HoB), koja je svojim urbanim eksterijerom i zelenom oazom uvela uzvanike u 'novu dimenziju' događaja i treće desetljeće postojanja medijskog brenda Story!
Partneri događanja su Opel, Braun Beauty Hrvatska, EDURO, PIVO 5TH ELEMENT, The Cookie Factory, Uber, PPD Global – vodeća distribucija alkoholnih pića i illy kave, Kerastase i Loreal Professionnel Paris, Altera, Festigia, Belodore - House of Essence, Iris MBM Vrtni centar i HP.
#ladriastoryhalloffame #storyslavi21 #novadimenzija
Tko je sve bio na L'Adria Story Hall of Fameu pogledajte u galerijama: