Iza nas je najiščekivaniji događaj godine, L'ADRIA STORY HALL OF FAME, koji je i ovaj put tradicionalno okupio najveće hrvatske i regionalne zvijezde. Ovo je 10. godišnjica legendarnog eventa, ali i 10. godišnjica Story Hall of Fame nagrade koju Story, uz podršku partnera, nagrađuje brojne medijske, umjetničke i estradne zvijezde s domaćeg i regionalnog neba, a svi oni redom doživljavaju ovu prestižnu nagradu kao izraz podrške magazina i publike, kao pljesak za sva njihova postignuća i rad kojim ostavljaju trag.
Nagradu u kategoriji Najbolji modni stil powered by Uber osvojila je Borna Kotromanić.
'Jako me veseli ova nagrada s obzirom na to da sam ja u Hrvatskoj uvijek bila pionirka i avangarda i za jednu malu državu koja uglavnom prati trendove, a ne diktira, uvijek sam pomalo bila vanzemaljac. Drago mi je da je moj stil prepoznat i večeras nagrađen i to me veseli, hvala vam' kazala je Borna i prokomentirala što za nju znači dobar modni stil.
'Dobar modni stil znači iznijeti ne samo trendi krpice, nego imati izgrađenu osobnost i onda koristiti odjeću da se s njom ta osobnost predstavi svijetu'.
Borna je zasjala u kreaciji Hippy Gardena i priznala da joj proces spremanja prije glamuroznog događanja bio poprilično težak.
'Ovaj tematski zadatak mi je baš bio zahtjevan jer nije bilo dovoljno biti samo glamurozan, ali ovako da uskladim i vanzemaljce i plavu boju, zahtijevalo je malo više razmišljanja, onda sam nekako se prepustila kreativnom procesu. Moram reći da su se kompletna frizura i make up dogodili danas' ističe Borna.
Bez konkurencije na domaćoj sceni, Borna svakim izlaskom na ulicu i svečano društveno događanje pokazuje kako razmišlja drugačije, kako se individualizam cijeni te kako spojiti vrhunski dizajn s onim pristupačnim. Njezini lookovi su otkačeni, ekscentrični i dišu slobodarskim duhom. Ona je svoja i ničija. Borbena, drčna i tako cool.
'Mislim da sam oduvijek imala istančan ukus za sklad i za lijepo i da je to možda nekome bilo čudno, ali da je oduvijek to kod mene usklađeno. Kad gledate moj kompletan styling, ja imam sposobnost da spojim nespojivo, a da to opet funkcionira, naravno, za čovjeka koji ima estetski obrazovano oko, a to ipak nema svatko' zaključila je Borna.
Ovogodišnja lokacija L'Adria Story Hall of Famea je Mozaik Event Centar (HoB), koja je svojim urbanim eksterijerom i zelenom oazom uvela uzvanike u 'novu dimenziju' događaja i treće desetljeće postojanja medijskog brenda Story!
Partneri događanja su Opel, Braun Beauty Hrvatska, EDURO, PIVO 5TH ELEMENT, The Cookie Factory, Uber, PPD Global – vodeća distribucija alkoholnih pića i illy kave, Kerastase i Loreal Professionnel Paris, Altera, Festigia, Belodore - House of Essence, Iris MBM Vrtni centar i HP.
#ladriastoryhalloffame #storyslavi21 #novadimenzija
Tko je sve bio na L'Adria Story Hall of Fameu pogledajte u galerijama: