Kakve planove imate za jesen? Je li nova kolekcija na vidiku? Godišnji odmor upravo traje i služi za maksimalno punjenje baterija jer smo u prethodnih godinu dana uz otvaranje showrooma predstavili i šest kolekcija s pripadajućim kampanjama. Očekuje nas izrazito radna jesen u kojoj ćemo predstaviti tri nova projekta te pripremamo i jednu novost u vidu prezentacije istih. U svakom slučaju planovi za jesen su u završnoj fazi kao i skice nove kolekcije za jesen/zimu koja izlazi u rujnu i kojoj se iznimno veselim jer donosi nove kreativne promjene i nadopune ALDUK estetike, a za koje sam siguran da će se svidjeti kako našim postojećim tako i novim klijenticama. Ostvarili ste zanimljivu suradnju s poznatim fotografskim dvojcem Decker+Kutic? O čemu se radi? Suradnja s dvojcem Decker+Kutić je potvrda da pri stvaranju svake nove kolekcije i kampanje pazim na svaki detalj te nastojim iz sezone u sezonu podizati kvalitetu na što višu razinu. Estetika ovog fotografskog dvojca je nešto čemu se divim, a znanje i iskustvo kojim raspolažu je znatno iznad hrvatskih okvira i svaka pohvala na dizajn, izradu, tkanine i oblikovanje mog dizajnerskog branda s njihove strane mi iznimno znači. Nova ALDUK BRIDAL kampanja pod palicom Decker+Kutić je nedavno predstavljena i sretan sam što je izazvala odlične reakcije. Kako je došlo do te suradnje? Promjene u modi su bitan čimbenik zbog kojeg redovito radim estetske nadopune u vlastitom dizajnu, ali i u snimanju modnih kampanja. Nešto novo, drukčije i neočekivano je ono što budi interes i gradi jednu uspješnu modno-poslovnu priču bez obzira na rizik kojeg svaka promjena sa sobom nosi. Decker+Kutić su profesionalci koje iznimno cijenim i jedna od mojih želja da postanemo suradnici se ostvarila uz najbolji mogući kompliment s njihove strane – vjerom u ono što i kako radim. Veselim se sljedećim zajedničkim projektima. Gdje trenutno možemo kupiti vaš modni dizajn? Znamo da ste otvorili i showroom. Tako je - početkom godine otvoren je ALDUK showroom u centru Zagreba na adresi Palmotićeva 58. Termin za dolazak u showroom potrebno je prethodno rezervirati jer svaka naša klijentica dobije svoje vrijeme kako bismo joj se u potpunosti posvetili i pomogli pri izboru haljine ili vjenčanice. Stari građanski stan koji odiše posebnom energijom uređen je s hrvatskim produkt dizajnom te je na taj način ujedinjena snaga hrvatskog modnog i produkt dizajna. Showroom je moderan, topao i prozračan, ali istovremeno ima prepoznatljiv ALDUK potpis i prati estetiku koju imam u svom dizajnu. U tome je pomogla i poznata dizajnerica interijera Mirjana Mikulec. Dio našeg asortimana također se može pronaći i u Zadru (Tiramol concept store) te na Korčuli (Manina Shop), a modeli su dostupni i na web stranici Alduk.hr. Kakve haljine predlažete za jesen, nakon što vrućine ipak malo popuste? Dobra haljina nema rok trajanja, a uz pametno kombiniranje može se nositi cijele godine. Nova kolekcija će imati nešto tamniji kolorit te uske i nabrane siluete. Teže tkanine i koža donijet će jedan poseban akcent, ali previše detalja nikako ne smijem otkrivati. Povratak sjajnih tkanina, pogotovo zlatnog kolorita je vidljiv, a mi ga imamo u nekoliko zadnjih kolekcija stoga mislim da će biti aktualan i u novoj kolekciji. Nakon razdoblja minimalizma, malo starog, dobrog glamura svakako dobro dođe. Koliko pratite trendove? Utječu li društvene mreže na vaše poglede na modu? Nitko, pa ni ja, nije imun na članke i reporte o trendovima i promjenama u modi na pisti ili ulici. Isto tako treba naglasiti da su se sezonski trendovi, zbog užurbanosti modnog biznisa koji neprestano „izmišlja“ nešto novo, gotovo pa izgubili. Ostaju nam tek naznake onoga što bi moglo zaživjeti na ulici i tako postati trendom. Rast društvenih mreža prate i promjene u modi i međusobno su povezane. Snaga pojedinih modnih insajdera i brandova se danas prati i brojem „pratitelja“ na društvenim mrežama, no to sigurno nije i jedini parametar po kojemu možemo nekog ili nešto vrednovati. Utjecaj mode na društvene mreže i obrnuto je jako velik i značajan, što nam pokazuju primjeri brandova koji su zahvaljujući tim platformama doživjeli procvat. Drago mi je što broj „pratitelja“ mog rada na ALDUK Facebooku i Instagramu raste iz dana u dan i što se na taj način mogu družiti i čuti ljude koji vole moj rad. Koliko je važno brendirati se u online svijetu? Iznimno je važno. To je jako bitan dio posla koji mora počivati isključivo na kvaliteti i inovativnost. Ukoliko nešto nije dostupno oku šire javnosti – kao da se i nije dogodilo. Prezentacija rada prema širim krugovima postojećih i budućih klijenata je dobila jednu novu marketinšku dimenziju zahvaljujući „mreži“. Kako osmisliti sadržaj, istaknuti se i na koji način prezentirati projekte – pitanja su na koja svakodnevno tražim nove odgovore i uživam u tome. Kao što vidite, biti modni dizajner ne znači samo baviti se dizajnom već svim aspektima poslovanja pa tako i marketingom i PR-om koji su sastavni dio svakodnevice. Koga biste najradije stalno odijevali? Imate li miljenicu s estradne scene? Ženu koja zna nositi dizajnerski komad odjeće i koja se u njemu osjeća kao u svojoj „drugoj“ koži i kojoj je dosadila hiper produkcija i loša kvaliteta odjeće. Takvu ženu bih volio odijevati stalno i uvijek iznova, a jako sam sretan što je upravo to profil naših klijentica, pa tako i onih s estrade i tu ne mogu izdvojiti nikog posebno, jednostavno ne bi bilo fer. Sve one koje su dosad nosile moj dizajn – bile one s estrade ili ne, moje su miljenice.
Story 3954
Razgovarao: Marko Banjavčić