Zoranov dizajn prepoznatljiv je po korištenju jakih uzoraka i kombiniranja cijelog spektra boja u inventivne kreacije. Ove sezone, odlučio je napraviti upravo suprotno koristeći isključivo crnu, bijelu i sivu. Potpuno neočekivano, u izostanku boja, naglasak je stavljen na kroj i spajanje raznih tekstura koje oživljavaju dizajnerovu modnu fantaziju, ali u negativu.
„Žene koje nose BiteMyStyle vole se isticati jedinstvenim stilom, ne samo u odijevanju već i u načinu na koji žive život. Neopterećene su tuđim mišljenjem i za njih ne postoje granice i limiti“, opisuje Aragović žene za koje dizajnira.
Upravo zato, lice nove kampanje je slovenski model Nina Ricci, koja je nedavno snimila i kampanju za Marca Jacobsa.
Iako Zoran Aragović voli istaknuti ženstvenost u kolekciji na svoj punk način, dječački i androgeni izgled glavna je inspiracija nove kolekcije. U kolekciji za jesen/zimu koristi prirodne materijale koje kombinira s umjetnima kako bi realizirao ideju futurističkog izgleda modela.
Fotografije: Maja Kljaja
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.