Bivša manekenka Iva Radić, a sada uspješna modna urednica, učestalo oduševljava svojim modnim kombinacijama koje savršeno prilagođava svojoj vitkoj figuri stoga ne čudi da oduševila i ovoga puta. Iako se odlučila za casual kombinaciju, pažljivo odabranim modnim dodacima zablistala je poput dive. Tako se odlučila za uske traperice u trendi sivoj boji i običnu crnu majicu preko koje je prebacila sivi sako. Kombinaciju je zaokružila kožnom torbicom u istoj boji, no izbor obuće je mnoge iznenadio.

Naime, Iva se odlučila za sportske tenisice i tako pokazala da je moguće uspješno spojiti naizgled nespojivo te još jednom dokazala da izgleda odlično za koju god se odjevnu kombinaciju odlučila.

Za svoju je odjevnu kombinaciju dobila same pohvale od prijeteljica i kolegica koje su se zajedno s njom pojavile na predstavljanju poznatog brend nakita Borboleta, koji je udružio snage s UNICEFOM u kampanji #HAPPYTOGIVE kako bi djeci koja žive u otežanim životnim okolnostima pružili priliku za ispunjeno i sretno djetinjstvo.

Tom je prigodom predstavljena posebna kolekcija narukvica #HAPPYTOGIVE s kojima Borboleta želi podržati UNICEF-ove programe za najranjivije skupine djece. Ovu kampanju podržale su i brojne druge dame društvenog života poput UNICEF ambasadorice Bojane Gregorić Vejzović, Mirne Zidarić, Helene Šopar, Ane Maras Harmander i brojnih drugih.

#HAPPYTOGIVE prva je kolekcija u Borboletinoj ponudi koja uključuje dvije narukvice u jednom pakiranju. Elegantna crna narukvica na svilenom koncu ukrašena je malim srcem od srebra dok narukvica od sivog konca uključuje dva mini srca od pleksiglasa. Obje narukvice su ukrašene decentnim srebrnim logo leptirom. Dvije narukvice i dva srca simboliziraju bliskost, zajedništvo i osjećaj sreće na iskazanoj solidarnosti s djecom. U sklopu ove akcije, Borboleta će u sljedećih godinu dana donirati 50 posto iznosa od svake prodane #HAPPYTOGIVE narukvice UNICEF-ovim programima za djecu.

„U Hrvatskoj, šanse za kvalitetan život djece ovise o mjestu u kojem je rođeno te odrasta li u obiteljskom okruženju ili instituciji. Biti dijete u Zagrebu, Petrinji ili u malom selu u Slavoniji često nije isto. UNICEF u Hrvatskoj radi na promjenama koje će omogućiti bolji život za najranjivije skupine djece i u tome nam pomažu naši partneri i donatori. Sretni smo što se Borboleta pridružila našoj obitelji korporativnih partnera koji prepoznaju važnost ulaganja u djecu. Vjerujemo da će kupci #HAPPYTOGIVE narukvice biti posebno sretni jer osim što će razveselili sebe, iskazat će svoju solidarnost s djecom i pomoći djeci koja trebaju podršku.“, izjavila je Valentina Otmačić, predstojnica Ureda UNICEF-a u Hrvatskoj.

Također se iz odjela veleprodaje u Borboleti nadovezala Nicole Kuharić, voditeljica projekta #HAPPYTOGIVE : 'Izuzetno smo ponosni što je UNICEF odabrao upravo Borboletu kao svog prvog kolaboracijakog partnera u Hrvatskoj te što nam je pružio priliku da svim našim kupcima omogućimo sudjelovanje u ovom plemenitom cilju darivanja najpotrebitijih i najranjivijih, djece. Borboleta narednih godinu dana od svake kupnje #HAPPYTOGIVE paketa narukvica donira 50 posto UNICEFU, a mi tu donaciju ne vidimo samo kroz sebe već kroz svakog svojeg kupca.’

Borboleta je hrvatski brand narukvica od konca koji je pokrenut prije šest godina i osvojio svijet svojim dizajnom. Danas je Borboleta brand koji broji preko 170 prodajnih mjesta diljem svijeta, a samo u Hrvatskoj zapošljava stotinjak ljudi. Kolaboracije Borbolete su uvijek pomno birane, stoga je Borboleta do sada razvila suradnju s Rimac automobilima, Coca Colom te web platformom i lifestyle portalom Buro24/7.