Dizajnerice uspješno balansiraju između umjetničkog izričaja i prepoznatljivog couture potpisa koji je isprepleten sa pret a porter kolekcijom u službi i nužne potrebe da kreacija dođe do krajnjeg korisnika, iz kojeg i proizlazi pomalo ironičan naziv kolekcije Spell to Sell. Izvanredan dio kolekcije sačinjava haljina dizajnirana pomoću IBM Watson programa, super kompjutera koji kombinira umjetnu inteligenciju i sofisticirani analitički software, dizajnerice su prve u Hrvatskoj ali i regionalno odabrane da isprobaju ovaj inovativni program i uključe ga u dio svog kreativnog procesa. Boudoir Couture kolekcija "Spell to Sell", genijalno je prezentirana inspirativnom fotografskom pričom koju je osmislio i snimio Mladen Šarić rezultat je spoj umjetničke fotografije i mode te vrhunsko djelo oboje autora, kako dizajnerica tako i fotografa. Kampanja za Boudoir kolekciju snimljena je u suradnji sa najboljim hrvatskim modnim stručnjacima, fotografom Mladenom Šarićem, te kompletnim timom: Saša Joković ( make up), Milena Maršić, Salon Glamour (frizure), Ivana Pavić (styling), Model Matea (Colors Model Management).

Story 4366