Dizajnerice uspješno balansiraju između umjetničkog izričaja i prepoznatljivog couture potpisa koji je isprepleten sa pret a porter kolekcijom u službi i nužne potrebe da kreacija dođe do krajnjeg korisnika, iz kojeg i proizlazi pomalo ironičan naziv kolekcije Spell to Sell. Izvanredan dio kolekcije sačinjava haljina dizajnirana pomoću IBM Watson programa, super kompjutera koji kombinira umjetnu inteligenciju i sofisticirani analitički software, dizajnerice su prve u Hrvatskoj ali i regionalno odabrane da isprobaju ovaj inovativni program i uključe ga u dio svog kreativnog procesa. Boudoir Couture kolekcija "Spell to Sell", genijalno je prezentirana inspirativnom fotografskom pričom koju je osmislio i snimio Mladen Šarić rezultat je spoj umjetničke fotografije i mode te vrhunsko djelo oboje autora, kako dizajnerica tako i fotografa. Kampanja za Boudoir kolekciju snimljena je u suradnji sa najboljim hrvatskim modnim stručnjacima, fotografom Mladenom Šarićem, te kompletnim timom: Saša Joković ( make up), Milena Maršić, Salon Glamour (frizure), Ivana Pavić (styling), Model Matea (Colors Model Management).
Boudoir Spell to Sell: Spoj umjetničke fotografije i mode
Još iz kategorije
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.