Netko više, netko manje, ali u konačnici svi se  za rezultat koji želimo postići moramo potruditi. Bez obzira na to što radimo, najvažnije je da smo u poslu dosljedni, svoji i originalni. Ljudi prepoznaju kada je nešto odglumljeno, kada nešto nije jedinstveno i kada se nešto radi s 50 posto snage, volje i entuzijazma. Bit ću posve iskrena - ljudi prepoznaju kada je nešto lažno i forsirano. Prepoznaju jer to ne vole. Pa zar nam nisu svima draži prirodnost i osjećaj da se možemo poistovjetiti s osobom koja nam “prodaje”neku priču?!

To se posebice prepoznaje u svijetu marketinga. Na sve smo strane okruženi raznim reklamama, proizvodima, brendovima, ali i zaštitnim licima. Često se pitamo kako u moru svega što nas svakodnevno okružuje vjerovati u istinitost tvrdnji koje zastupa svaki ambasador brenda. Osobno, mnogo lakše povjerujem u viziju brenda kada vidim da angažirana lica brenda gore od želje da određeni proizvod bude vidljiviji i poželjniji na tržištu. Nije jednostavan zadatak pronaći osobu koja će kao lice brenda vjerodostojno predstavljati brend i osigurati da se zahvaljujući njegovu angažmanu taj brend jednostavno ušulja u našu potrošačku košaricu. Rezultat te primamljivosti je implementacija brenda u našu svakodnevicu.

Dva nova lica brenda koja odnedavno imamo priliku vidjeti u kampanji fashion brenda, a  zasigurno su na tragu osvajanja srca ljubitelja mode, su Tara Thaller i Vlaho Arbulić.  Tara plijeni pozornost angažmanima na svim poljima, a u ovoj kampanji svjedoči da je mnogo ljepše kada čovjek voli i živi ono što radi, a ta se sinergija preslikava i diže ocjenu na polju uspješnosti. U svojoj različitosti i posebnosti ima nešto što se sviđa publici, a tome zasigurno pridonosi i nova uloga u kojoj je Tara lice premium brenda i glavnog protagonista fashion pokreta u Hrvatskoj. Ovom je kolekcijom brend dobio svojevrsnu modnu nadogradnju, jer je nova kolekcija odraz tehnoloških noviteta u tkanju i dizajnu, podigla ljestvicu kvalitete i modnog izričaja. Kako bismo Taru još malo bolje upoznali i poistovjetili se s vibrom koju nam šalje u novoj kampanji postavili smo joj nekoliko pitanja.

Tara, što ne bi učinila nikad, ni pod kakvim pritiskom?

Premlada sam da bih izričito rekla što nikad neću učiniti jer sam svjesna toga da se razmišljanja s vremenom mijenjaju i da nikad ne znaš što život nosi. No sigurno znam da nikad, ni pod kojim uvjetima, ne bih pristala učiniti nešto loše drugoj osobi. Ne samo ljudima nego bilo kojem živom biću.

Koja je tvoja idealna životna slika, gdje se vidiš za deset godina?

Vidim se sretnom, okružena ljudima koje me ispunjavaju srećom, kao i ja njih. Ako sam pritom još na Broadwayu, neće mi smetati.

Koji ti je najveći životni strah?

Mark Twain je jednom rekao da čovjek tijekom života proživi milijun groznih situacija, od kojih se samo nekoliko uistinu i dogodi. Ne zamaram se nepotrebnim strahovima, trudim se dati najbolje od sebe u stvarima na koje sama mogu utjecati.

U moru uloga koje si imala i koje imaš, kako bi opisala ulogu Replay djevojke i suradnju s Vlahom?

Ne doživljavam to kao ulogu. Nikad ne bih pristala nositi modnu marku koja mi se ne sviđa i u kojoj mi nije ugodno. Replay mi omogućuje da se osjećam dobro u onome što odjenem. Suradnja je vrlo profesionalna i zahvaljujem ne samo Vlahi, nego i svima uključenima u kampanju.

Kako bi u pet riječi opisala Hollywood?

Igralište mašte i tvornica snova.

Koja ja tvoja definicija uspjeha?

Kada sama osjećam, i kada to ljudi vide, da sam dala najbolje od sebe u poslu koji volim.

Potpuno je jasno zašto je Tara kao novo lice na domaćoj sceni, svjetskog glasa i stasa, jedna od karika koja se savršeno uklapa u novu kolekciju brenda. Riječ je o jednoj od najposebnijih kolekcija do sada koja u potpunosti, svakim komadom odjeće, poziva na eksperimentiranje.

Ovoj će kolekciji  vrlo teško odoljeti trendseteri kojima je lifestyle isprepleten modnim, glazbenim, kulturnim i sportskim aktivnostima. Posebna za posebne!

Foto: PR