Uvijek jedan korak ispred prethodnog projekta, Ivan Alduk posljednjih je godina uspio izgraditi jedinstven svijet svog istoimenog brenda. Posljednjom kampanjom zanimljiva naziva 'Noir' demonstrirao je drugu stranu sezonske mode, onu nešto mračniju, tajanstveniju i sofisticiranu, daleku od klasičnih kodova mode za proljeće. I upravo je u tome njegova snaga.

Ponovno ste predstavili vrhunsku modnu kampanju. Već sezonama surađujete s istim timom stručnjaka. Jesu li oni vaša dobitna kombinacija?

Stvarati pet kolekcija i pripadajućih modnih kampanja na godišnjoj razini ne bi bilo moguće bez izvrsnog tima koji me prati od proizvodnje i snimanja projekata do njihove prezentacije javnosti. Imam sreću što doista radim s najboljim hrvatskim fotografima, modelima, vizažistima i frizerima koji vole slobodu u kreativnom stvaranju kampanja koju im priuštim. Tako nastaju najbolji projekti. Romano Decker i Dejan Kutić su genijalci zaslužni za najnoviju modnu kampanju za aktualnu sezonu, dok je za istu sezonu bridal kampanju vjenčanica Alduk snimila poznata Jelena Balić. Ti su fotografi trenutačno zaduženi za moje projekte, ali vrlo rado surađujem i s Ivanom Pavlišem, Franjom Matkovićem te Marom Milin. Suradnje su to koje traju i koje se, u želji za svježinom, izmjenjuju.

Kada svi, očekivano, slave cvjetne uzorke i akcentiraju buđenje proljeća, vi ste se odlučili za noir pristup. Zašto? 

Dizajner treba nuditi svoju priču, svoj dizajn i samo vlastitom kreativnom energijom oblikovati imidž svog rada i brenda koji gradi. Zaluđenost cvijećem toliko je predvidiva u ovo doba godine da je jednostavno nekreativna i nezanimljiva, stoga smo napravili iskorak i ponudili mističnu, vizualno barokom inspiriranu modnu kampanju u kojoj ništa nije prepušteno slučaju. Volim raditi drukčije, originalne projekte koji se slijepo ne naslanjaju na trendove, a imam sreću što moj tim uvijek vrlo rado prihvaća takve ‘čudne’ i ‘neklasične’ pristupe. To i jest razlog, bez lažne skromnosti, što su modne kampanje brenda Alduk kvalitetom uvijek na svjetskoj razini. 

Kojim ste se lajtmotivom vodili kada ste osmišljavali aktualnu kolekciju? 

Ova je kolekcija jedna od onih koja je nastajala postupno i spontano, a svi smo jako zadovoljni rezultatom. U Alduk showroomu već imamo više od stotinu modela koje naše klijentice obožavaju, stoga smo se ovaj put poigrali i neopterećeno ponudili nešto novo - asimetriju, neobične teksture, sjajne resice, kombinezone, kožne hlače... Rad na krojevima, tehnološki napredne tkanine, neka neočekivana kreativna rješenja te poigravanje s elementima visoke mode temelj su nove kolekcije Noir.

Hoće li vaše brojne slavne ambasadorice na nekom od sljedećih događanja odjenuti najnovije komade? 

Prije samog predstavljanja kampanje moje su ambasadorice zavirile u atelje i moj ured gdje smo skrivali kolekciju i ‘ubole’ svoje omiljene modele. Jelena Rozga, Kri­stina Krepela, Ana Radišić, Pamela Ramljak, Iva Šulentić i Ivana Delač oduševile su se modelima sa sjajnim resama u midi ili dugoj varijanti te su ih već pokazale na raznim eventima. Sudeći prema tome, zaključujem da ove sezone imamo hit modele u kolekciji! 

Toliko smo već puta razgovarali o domaćoj modnoj sceni te svim njezinim pojavama i fenomenima. Kako ste došli do svoje uspješne niše za dobar, dugovječni biznis?

Toj ćemo se temi sigurno često vraćati jer njezine promjene i naša želja za pomicanjem granica ka boljem stanju uistinu su neiscrpni. Upravo je promjenjivost mode nužna za njezin opstanak, kao i konstantan interes javnosti. Samo jasnom vizijom tko sam i što želim stvarati, za koga to stvaram te nakon toga neumornim radom došao sam do javne i tržišne prepoznatljivosti. Kontinuitet u radu, ulaganje u tim suradnika, svakodnevni rad na kvaliteti proizvoda te dostupnost i prilagodljivost osnova su uspješnog stvaranja i opstanka na malome hrvatskome tržištu. Znam da zvuči komplicirano, u praksi je možda još i teže, ali držati se vlastitih ideja i standarda može biti nit vodilja.