Tamara Šopar Rebić i Helena Šopar Zadro sestre su koje jednostavno osvajaju na prvi pogled. Osim ljepotom, plijene pozornost poduzetničkim duhom i brendom Sopar, ali i osobnim stilom koji razvijaju godinama. Sada predstavljaju novu kolekciju za jesen i ponovno nam šarmiraju fantastičnim modelima.

Koliko ste toga u kolekcijama koje ste dosad predstavile osmislile u skladu s vlastitim stilom? Koliko je vas u vašoj modi?

Tamara: Uvijek krećemo od toga da želimo stvoriti ono što bismo i same htjele nositi.
Helena: Svaki komad odjeće koji dizajniramo dio je našeg identiteta. Kada se i ne slažemo u vezi s nekom kreacijom, uvijek nađemo kompromis kako bismo obje bile zadovoljne.

Mijenja li se vaš stil s vremenom, s godinama? Sjećate li se nekih stilskih pogrešaka na koje baš i niste ponosne?

Helena: Naravno, i dobro da je tako. Prije desetak godina svaki sam dan nosila crne, poderane tajice dizajnera Alexandera Wanga, bojila kosu u crno i hodala noseći hippie traku na glavi.
Tamara: Svako životno razdoblje nosi svoje, pa se danas samo slatko nasmijem svojim modnim izričajima od prije deset, petnaest godina. Sjećam se faze u kojoj sam od glave do pete bila odjevena u odjeću bež boje.

Skok u modne visine
Karmen Poznić 

Vaši privatni stilovi zasigurno se razlikuju u određenim seg­mentima. U čemu se najviše razlikujete?

Helena: Tamara jedino ne spava u cipelama s potpeticom, a ja ne izlazim iz tenisica. Ona je čista elegancija.
Tamara: Dok je Helena mali ‘tomboy’. U posljednje vrijeme ne skida se iz veste.

Imate li omiljeni komad u kolekciji? Koji je to i zašto? Kako biste ga nosile, u kakvom stylingu?

Helena: Haljina Marilyn - ne morate previše razmišljati što uz nju kombinirati jer odgovara uz bilo koju obuću. Možete je nositi uz traperice i tenisice za šetnju gradom te kao haljinu za posao, izlazak na večeru ili božićni event uz cipele s visokom potpeticom. Ja ću je nositi u kombinaciji s kaubojskim čizmama i hulahupkama od kašmira.
Tamara: Kaput Coco iz kojeg se ne skidam. Nosim ga na traperice i tenisice, a ponekad ga pretvorim u haljinu koja uz salonke može izgledati senzacionalno za bilo koju prigodu.

Skok u modne visine
Karmen Poznić 

Kada ste osmišljavale kolekciju, čime ste se vodile? Jeste li se nadahnule određenim osjećajem, potrebom...?

Tamara: Seka je glavni mozak za osmišljavanje kampanja. Ona je sve to proživjela bezbroj puta - samo u drugoj ulozi, onoj modela, pa taj dio uvijek prepuštam njoj.
Helena: Stvaranje kampanje je kao režiranje filma. Fotografije moraju pričati priču, biti iskrene, pune života jer ne mogu zamisliti da na našu kampanju gledamo samo kao na lijepe fotografije. Sve je to u svojim fotografijama primjenjivao jedan od najvećih u modnom businessu, začetnik fotografije u pokretu sa specifičnim dramatičnim stilom, fotograf Richard Avedon. On nas je inspirirao za ovu kampanju. Kampanja pod nazivom Speed of Life simbolizira užurbanost, stres, veselje, snagu, nadu, jednostavno život.
Tamara: Fotografkinja Karmen Poznić vjerno je dočarala kompleksnost žena, prijateljica, majki i odvela nas na putovanje jednim uobičajenim danom svake žene.

Skok u modne visine
Karmen Poznić 

Je li teško inkorporirati tradicionalne elemente, poput paške čipke, u svaku novu kolekciju? Kako spajate tradicionalne i suvremene elemente?

Tamara: Ponosne smo što smo od samog početka uspjele održati autentičnost brenda kakav smo predstavile, bez odstupanja. Priča je počela s čipkanim detaljima koji nas vežu uz rodni otok Pag, a nastavlja se i u ovoj kolekciji. Možda nam je najveći izazov bio da ostanemo vjerne onome od čega smo krenule te zadržimo kvalitetu.
Helena: Tradicija čipke utkana je u nas, ona nam je prirodna i s njom smo odrasle. Nakon 20-ak godina života izvan Hrvatske i iskustva stečenog u gradovima poput New Yorka i Londona, ta se dva svijeta spoje i pretaču se u naš dizajn.

Žene ste u svijetu poduzetništva, odnosno segmentu modne industrije. Kojim se postulatima vodite u poslu? Od čega ne odstupate?

Helena: Moram priznati da ne osjećam nikakvu dominaciju muškog svijeta u našem poslu. Dapače, sestra i ja okružene smo uglavnom ženama. Primjerice, s četiri od deset tvrtki u SAD-u danas upravljaju žene.
Tamara: Misli vodilje su nam mnogo rada, odricanja, spremnost na rizik i, naravno, vjera u ono što stvaramo.
Tko su žene za koje dizajnirate? Kakve su, što vole...?
Djevojka Sopar je samopouzdana, elegantna, odlučna, ali s dozom nježnosti i naivnosti. Taj vedar duh prenosi nepodnošljivu lakoću postojanja i to je ono kako želimo da se žene osjećaju kada nose naš brend.