Nedavno smo se družili s dizajnericom na otvorenju njezine trgovine u Zagrebu, a upravo smo je tim povodom, kao i zbog plasiranja na tržište nove kolekcije atraktivnim setom vizuala, odlučili ispitati o svim lijepim stranama njezina posla, kao i o onim manjem lijepim, ali sve je to dio života u domaćem modnom miljeu.

Moda koja spaja svjetove
John Pavlish, Fabrice Meuwissen, Brian Hayes, Elisa Dolci 


Krenimo od kraja - nedavno ste snimili posebnu kampanju za aktualnu kolekciju na lokacijama u Portugalu, o čemu smo već pisali. Kako je došlo do ostvarenja te ideje? Zasigurno nije lako organizirati takav pothvat.
To je samo jedna od mnogih lijepih destinacija diljem svijeta na kojoj se održava međunarodni projekt GFW koji potiče održiv razvoj u modnoj industriji, a čiji je Krie Design sudionik od samih početaka i prve edicije održane 2016. u Abu Dhabiju. Nakon egzotičnih pustinja Emirata, događaj je održan i u Milanu, San Remu, Los Angelesu, Nevadi i Las Vegasu, na predivnoj monumentalnoj i za javnost zatvorenoj lokaciji Rimskog foruma, u spiljama švicarskog San Gottarda i, eto, ove godine ne predivnom jugu Portugala. Privilegirana sam što je moj dizajn prepoznat i podržan na tako poseban način jer osim iznimnih lokacija imam čast surađivati i s vrhunskim fotografima, modelima te odličnim produkcijskim timom koji vodi Mikel Dolci pa izvrsne fotografije i videomaterijali nikada ne izostanu.

Los Angeles, Abu Dhabi, Las Vegas, Dubai, Rim i Milano samo su neke od lokacija na kojima ste predstavili kolekcije. Što ste naučili iz tog iskustva?
Osim što uvijek ponosno predstavljam Hrvatsku, jer veliko zanimanje pobuđuje dizajn iz neke male zemlje koja nije modna velesila, shvatila sam da moda ima posebnu moć i utjecaj u smislu povezivanja različitih naroda univerzalnim jezikom koji svi razumiju.

Moda koja spaja svjetove
John Pavlish, Fabrice Meuwissen, Brian Hayes, Elisa Dolci 

Nedavno ste otvorili prodajni prostor u strogom središtu Zagreba. Jeste li sada napokon shvatili kako je tajming savršen za to? Koje su prve reakcije klijentica na prostor u zagrebačkoj Gundulićevoj?
Smatram da je to bio odličan trenutak koji je na neki način i posveta mom predivnom Zagrebu i ženama koje su uistinu jedva dočekale da svakim danom od 9 do 20 sati mogu navratiti i kupiti omiljene Krie komade. Prostor sam uredila prema svojoj zamisli idealnog kutka koji ima posebnu čaroliju. Dizajn interijera budnim je okom nadgledala Velinda Mršić, koja je oblikovala moje zamisli a da ni u jednom trenutku nije odstupila od suštine moje ideje.

Koja je vaša formula dobrog modnog biznisa? Što se to mora poklopiti da bi projekt zaživio?
Mislim da su kod nas vrlo pojednostavljeni parametri modnog biznisa u smislu da se svatko proziva dizajnerom i poduzetnikom. Za dugoročne ciljeve i samu težinu, kao i argumentaciju nekog brenda nije dovoljno zaposliti krojačicu, otvoriti profil na Instagramu i printati fotografije s interneta ili, još gore, besramno kopirati kolege. Da bi se uspjelo, osim dobre strategije, poslovnog plana i dobrog tima, presudna je činjenica da brend ipak mora imati talentiranog dizajnera. U tom slučaju govorimo o uspješnom projektu. Ne zaboravimo da su tu sati i sati rada, predviđanja trendova, osluškivanja tržišta, pristajanja na kompromise raznih vrsta... Sve se može dobro marketinški zapakirati i prodati, ali opstati može samo ono što zaista vrijedi.

Moda koja spaja svjetove
John Pavlish, Fabrice Meuwissen, Brian Hayes, Elisa Dolci 

Vaše klijentice čine doista impresivnu listu Krie ambasadorica - voditeljica Marijana Batinić, influencerica Ella Dvornik, pjevačice Indira Levak i Franka Batelić, kao i svjetska modna ikona Tyra Banks. Kako se ostvaruju sve te suradnje? Imate li omiljenu među njima?
Sve su se suradnje dogodile jer su te divne žene i klijentice prepoznale moj rad i dizajn i vole nositi Krie komade. Marijana i Indira otkrile su Krie uistinu davno i podrška su mi od samog početka na čemu im zahvaljujem, Ella i Franka su divne mlade uspješne žene i obožavam njihov stil. Počašćena sam što toliko vole nositi Krie. Tyra Banks također se zaljubila u brend, a najveća potvrda tomu jest što isti Krie komad odabere nekoliko puta za javna pojavljivanja. To je ono zbog čega se radi ovaj posao, da u nekome izazovemo emociju, čak i ljubav. Kada netko zavoli, to je sve. Zbog ljubavi svi i živimo, zar ne?

U nekoliko riječi, tko je Krie djevojka?
Osoba koja vas sve više oduševljava što je bolje poznajete...