Kolekcija La violetera, kojom je dizajnerica Loreta Gudelj s brendom Loré otvorila i posljednje izdanje Ljubljana Fashion Weeka, dobila je novu kampanju. Kolekcija je inspirirana istoimenim filmom španjolske filmske ikone Sarite Montiel te Madridom i španjolskim krojevima iz prve polovice 20. stoljeća. Kampanja je snimljena u Hrvatskom glazbenom zavodu, autentičnoj građevini s kraja 19. stoljeća koja se pokazala idealnom kulisom za vizualizaciju priče jednog od najgledanijih filmova pedesetih godina prošlog stoljeća. “Posljednja kolekcija inspirirana filmom ‘La violetera’ i prošlogodišnja zimska kolekcija ‘Cien años de soledad’ imaju zajedničku poveznicu, retro su i namjerno se vraćaju na stare stilove kako bi ilustrirale duh vremena. Uvijek koristim naznake koje izravno upućuju na temu. Ove sezone to su rupci koji ilustriraju film po kojemu je kolekcija nastala. Sljedeća sezona bit će potpuno drukčija...”, rekla nam je dizajnerica.

Nadahnuta filmskom ikonom
Doris Fatur 

Sukladno inspiraciji birala je boje, krojeve i materijale koji su obilježili film, a kampanja kroz objektiv dočarava pojedine scene kombinirajući različitu obradu fotografija. Kolekcija je u potpunosti izvedena od premium vune, kašmira, viskoze, svile, taft svile i makrame čipke te ručno rađenih materijala na koje dizajnerica stavlja naglasak od prvih kolekcija. “Crvena haljina od taft svile svakako je komad kolekcije, ali zaljubljena sam i u maslinastu haljinu s naramenicama na volančiće. Kolekcija obuhvaća dva divna tona zelene koji se rijetko nalaze...”, govori nam dizajnerica dok smo pronicali u detalje kolekcije. Loretina majka Greta Gudelj također je u posljednje vrijeme u medijima, prije svega zbog kreacija za aktualnu predsjednicu RH.

Nadahnuta filmskom ikonom
Doris Fatur 

“Jako cijenim mamin trud iako joj to možda i ne govorim dovoljno često. Da nema nje, moje kolekcije ne bi imale tehničko savršenstvo jer nije lako konstrukcijski napraviti dobru kolekciju. Pro­sječna publika možda ne razumije važnost svakog šava i to na prvi pogled neće vidjeti, no pravi će znalci pak okrenuti porub, pogledati izradu i prepoznati kompleksnost koja stoji iza pojedinih komada. Upravo zbog toga odjevni predmeti dugo traju. Za to su zaslužni moja mama i njezin atelje koji čine divne švelje i konstruktori s desetljećima iskustva”, naglašava dizajnerica koja je ove godine doista procvala na najbolji mogući način.