Reebok službeno najavljuje globalno partnerstvo s Khalidom, svjetski poznatim glazbenikom, nominiranim na 62. dodjeli Grammy-ja za snimku godine „Talk“. Cilj ove suradnje je potaknuti kreativnost, eksperimentiranje i ekspresivnost kod mladih generacija. "Uzbuđen sam ovom suradnjom s Reebokom. Nadam se da ćemo uspjeti potaknuti mlađe generacije da budu to što jesu i riskiraju", ističe Khalid koji kod Reeboka cijeni spoj starih i novih klasika te inspiriranje novih trendova.
Khalid će se u 'Sport the Unexpected' kampanji prvi put pojaviti ovog proljeća spajajući elemente nadrealnosti sa svojim autentičnim i karizmatičnim karakterom.Vizualni elementi kampanje istaknut će Khalidovu prirodnu energiju, ali i Reebokovo nasljeđe kroz suvremenu prizmu.
Khalid nastavlja biti stup originalnosti, ponosa i motivacije mlađim generacijama, ističe Matt Blonder, izvršni direktor Reebok marketinga i digitalnog brand commerce-a te dodaje -"Svojim jedinstvenim umjetničkim zvukom, Khalid autentično simbolizira naš zajednički etos - nadahnjujući kreativnost i eksperimentiranje. Privilegirani smo što je postao član naše obitelji'. Khalid je suradnju obilježio fotografijom na svom Instagram profilu (@thegr8khalid) gdje se igra sa svojim kućnim ljubimcem koji nosi ručno rađenu Reebok trenirku za pse.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju