U samo desetak dana naš svijet je stao. I kada kažemo naš, ne mislimo samo na onaj u Hrvatskoj. Globalno pauziranje života zbog straha od zaraze koronavirusom preuzelo je sva društva svijeta koja trenutno prilagođavaju svoj životni stil novonastalim uvjetima. Među njima je i modna zajednica koja je u potpunosti stopirala svoj način razmišljanja i djelovanja, počevši još u veljači s otkazivanjem modnih revija u Milanu, kada je bilo sve izglednije kako će upravo taj grad postati epicentrom europske pandemije koronavirusa.

Je li došlo vrijeme za novu solidarnost u svijetu luskuza?
Profimedia 

Od tog trenutka nadalje brojni su marketinški stručnjaci naprosto digli ruke od svojih brendova jer je broj zatvorenih trgovina, pad prodaje, stopiranja novih kolekcija, kao i količine straha koja se uvukla u njihove ateljee, toliko snažna da je teško ostati priseban. Unatoč tome, u svemu se javio i tračak nade, odnosno vjera u bolje sutra. Naime, tehnologija kojom se koristimo svi u svakodnevnici toliko je jaka da trenutno mijenja i svijet luksuza. Većina brendova prebacila je svoje marketinške i društveno relevantne akcije, projekte i nove koncepte poslovanja na društvene mreže, okrenula se izgrađivanju nove paradigme suživota s klijentima i u potpunosti odbacila stare obrasce ponašanja. Snimke potpuno praznih ulica svjetskih metropolisa, kojima svjedočimo na dnevnoj bazi, u potpunosti su dekonstruirale svjetski konzumerizam, u kojem je modna industrija dala svoj veliki obol - je li konačna došlo vrijeme koncept slow fashion?

Je li došlo vrijeme za novu solidarnost u svijetu luskuza?
Profimedia 

U tome najbolje kotiraju beauty brendovi koji su sve svoje make up artiste i suradnike pozvali da na online kanalima održavaju besplatne radionice šminkanja, koje su uvjerljivo najgledanije u ovim teškim trenucima samoizolacije i karantene. Ljudi naprosto provode svoje dane na pametnim telefonima, a to dobro znaju i brendovi. Online shopovi osiguravaju maksimalnu zaštitu kada je riječ o transmisiji virusa, tako da i oni proživljavaju svoju renesansu. Svijet se mijenja pred našim očima neviđenom brzinom. Kao da su pripadnici generacije Z, rođeni nakon 2000-ih, napokon došli na svoje. Sve je online i sve je odmah dostupno, od mode do industrije zabave. Još kada nas kriza ne bi oštetila na tome putu…