Ono što su svi naslućivali, postat će nova stvarnost narednih nekoliko mjeseci, a možda i dulje Izgleda da ćemo ovo ljeto gledati mnogo više digitalnih modnih revija. Pandemija koronavirusa uzrokovala je da modna industrija promijeni svoj uobičajeni format Tjedna mode za sljedećih nekoliko sezona, a mnogi važni događaji poput Met Gala, CFDA Awards i Cannes Film Festivala su odgođeni za neodređeno.
Već smo vidjeli dizajnere poput Jacquemusa koji se prilagođavaju novom svijetu i normalnome kreirajući modne kampanje snimljene preko FaceTimea u kojem glume poznate ličnosti poput Bella Hadid. Carine Roitfeld čak je svoju emisiju CR Runway pretvorila u internetski događaj koji je premijerno prikazan na YouTubeu, kao i Vogue sa svojim virtualnim događajem A Moment With the Met.
Britansko vijeće mode objavilo je da će se London Fashion Week održati putem interneta u lipnju ove godine. Novi digitalni format omogućit će brendovima da prikažu kolekcije u bilo kojem formatu, u rasponu od virtualne staze, pa sve do podcasta. Milanski tjedan mode bit će domaćin prvog milanskog Tjedna digitalne mode od 14. do 17. srpnja za muške kolekcije za sezonu proljeće/ljeto 2021, kao i ženske i muške pretkolekcije za sljedeće proljeće. Što se tiče Pariškog tjedna
mode, Fédération de la Haute Couture et de la Mode objavio je da će revije od 9. do 13. srpnja također biti u skladu s tim, a dizajneri će svoju novu kolekciju moći predstaviti isključivo putem video formata.