Prve komade iz svoje modne linije SOPAR sestre Helena Šopar Zadro i Tamara Rebić predstavile su još 2016. godine, a kreacije u kojima se odražava miks Helenine sklonosti casualu i chicu te Tamarine eleganciji i profinjenosti polako su osvojile žene diljem svijeta. Pred nama je nova capsule kolekcija iz njihove radionice nazvana Piece of Hope, koja je - unatoč pandemiji koronavirusa i otežanim uvjetima rada - uspjela ugledati svjetlo dana. Mekani plišani kombinezoni, haljine veselih tonova i njihov neizostavan ručni rad odmah će vas osvojiti, a možete ih nabaviti putem službene internetske stranice www.soparcollection.com. Budući da se odmalena bavi modelingom, pred fotoobjektivom se i ovaj put našla Helena, no zanimljivo je da je cijelu kampanju osmislila i odradila sama - kao fotograf, stilist, vizažist i frizer. Svoje iskustvo ‘one man showa’, koje je uslijedilo nakon što je godinama surađivala s najvećim svjetskim imenima fotografske i beauty scene, opisala je samo za Story. Osim toga, otkrila nam je još zanimljivih detalja o kampanji i kolekciji.

Helena Šopar Zadro za novu kampanju preuzela više uloga
Sopar press 

Story: Pred nama je nova capsule kolekcija brenda SOPAR, Piece Of Hope. Ovo je prvi put da radite u izvanrednim uvjetima, kako je izgledao cijeli proces?

Kako su počele mjere protiv pandemije, sestra i ja brzo smo uvidjele da neće biti moguće snimiti uobičajenu kampanju pa smo se prilagodile novonastaloj situaciji. Nakon bezbroj odrađenih snimanja s najboljima u poslu i upijanja svega sa seta, odlučila sam sama pokušati sve snimiti. Online sam naručila opremu za snimanje te sam pomoću tripada i self timera snimila kampanju. 

Story: S obzirom na uvjete, bili ste primorani iskazati kreativnost i u osmišljavanju te realizaciji kampanje. Kako biste opisali to iskustvo s obzirom na to da ste bili fotografkinja, frizerka, vizažistica i model?
Ova je mini kampanja, kao rezultat pandemije, autoportret moga trenutačnog života. Prvi sam put dopustila da se javno vidi dio mog stana, taj vrlo osobni kutak. Iskrene ekspresije trebale su prenijeti živu sliku, film… Naše HOPE haljine veselih su tonova, zlatni FAITH top namijenjen je vrućim ljetnim večerima i sve ih, kao i plišani kombinezon s našim ručnim radom, vidim u ljetnom ambijentu plaže. Stoga sam htjela barem na trenutak potaknuti klijentice da mislima odlutaju na more i ispijaju koktel u večernjim satima s kosom slanom od poslijepodnevnog kupanja. Jer to je ono o čemu ja na pojedinim fotografijama iz kampanje razmišljam. 

Helena Šopar Zadro za novu kampanju preuzela više uloga
Sopar press 

Story: Kome je namijenjena kolekcija, čime ste se vodile u dizajniranju?

Sve naše kolekcije počinju nekom pričom. Budući da sam se okušala u glumi i svakome modnom snimanju pristupam kao glumica, svaka je kolekcija poput filma. Vidimo cijeli film prije nego što je ijedan komad dizajniran. Sestra i ja razgovaramo o tome kako vidimo SOPAR djevojku, u kojem ambijentu, koje boje prevladavaju, u kojim situacijama nosi našu odjeću i onda počinje dizajniranje. Ovu kampanju originalno smo vidjele na plaži Čista u našoj rodnoj Novalji, gdje se ljeti kupamo s našim rođakinjama i njihovom djecom. Uz mnogo smijeha, plesa i druženja. Kolekciju ćemo puštati u nekoliko sljedova - prvi je Piece of Hope, snimljen u kućnom ambijentu zbog koronavirusa. Drugom ćemo se prilagoditi u skladu s mjerama u vezi s pandemijom.

Story: Koje boje i materijali prevladavaju?
Kreacije su veselih tonova, lepršave i ugodnih materijala za vruće ljetne dane.

Helena Šopar Zadro za novu kampanju preuzela više uloga
Sopar press 

Story: Vaši komadi prodaju se putem internetske stranice brenda. Pretpostavljam da ste zbog toga lakše prebrodili probleme s kojima su se posljednjih tjedana nosili brendovi čija se odjeća prodaje i u dućanima?

Cilj nam je u 2020. dodatno unaprijediti internetsku prodaju i približiti se kupcima nudeći im dobro online iskustvo, ali i predstaviti naše nove kolekcije. Iako će se kupovna moć smanjiti, vjerujemo da svaki naš proizvod klijentice shvaćaju kao ulog u investiciju koju će moći nositi i za deset godina. Pokušat ćemo im kao i dosad nuditi dobre materijale i originalne krojeve s ručnim radom koji su bezvremenski. 

Story: Radite li već i na novoj kolekciji? Kakvo je vaše viđenje modne sezone za proljeće/ljeto 2020. godine?
Kratkoročno će rad od kuće te manje formalnih susreta i većih društvenih događanja stvoriti neke nove navike i u odijevanju, koje će se djelomično održati nakon završetka svih mjera protiv pandemije. Vjerujem da će 2020. obilježiti­ neformalnije odijevanje, čak i utilitarističko, jer će se ljudi sastajati i družiti u drukčijem ambijentu, gdje će moći zadovoljiti mjere fizičkog distanciranja, primjerice u prirodi. Već skiciramo dio kolekcije upravo za taj trend. Vjerujem da će u sljedećim godinama udio online prodaje u modnoj industriji i dalje rasti, a klasična prodaja morat će se redefinirati. Zato gledam na modne dućane kao na velik izazov jer, osim robe, potrošačima je potrebno ponuditi nešto više, neka posebna iskustva. To su trendovi kojima svjedočimo u velikim gradovima.