Da nam je netko 15. ožujka rekao kako ćemo nekoliko mjeseci poslije živjeti u sasvim drukčijem svijetu, rekli bismo mu da potraži pomoć. Unatoč nezamislivom scenariju, dočekali smo kolovoz koji je po svemu sudeći sve samo ne opušteni, lijeni mjesec u kojem je većina naših sugrađana na godišnjem odmoru. Dok su jedni svoje putne aranžmane otkazali i ostali kod kuće, drugi su pronašli način za odmor na Jadranu, a većina razmišlja o tome što će donijeti jesen i prve jače kiše. Isto vrijedi i za modnu industriju koja je doživjela duboku transformaciju u svijet pristupačnije, praktične mode koja dominira našom novom svakodnevicom.
S obzirom na sveprisutan rad od kuće, u uredima koji to nisu, kao i smjenski rad onih koji to mogu, modna se industrija našla pred prekretnicom. Ljudima ne trebaju velike količine odjeće i obuće jer je, realno, nemaju gdje nositi. Usto dobro promisle o svakoj kuni prije nego što se odluče za kupnju koja premašuje određeni iznos pa će utjecati na njihov kućni budžet u tjednima i mjesecima krize koji tek slijede. Zbog svih tih razloga potražnja je pala gotovo preko noći, nakon čega je uslijedio i pad ponude jer je većina dizajnera odlučila odgoditi plasiranje svojih kolekcija u trgovine koje su do sredine svibnja diljem svijeta bile zatvorene, pri čemu sjevernoameričko tržište i dalje najviše pati zbog zaostajanja za svijetom u epidemiološkom smislu.
Prije nekoliko tjedana svjedočili smo prvom digitalnom tjednu mode u Parizu, kada su dizajneri svatko na svoj način, pomoću društvenih mreža i videoprodukcija, predstavljali modne kolekcije virtuozno izrađene u pariškim ateljeima. Ubrzo nakon toga uslijedio je i tjedan muške mode, kada su na jednome mjestu u online svijetu prikazane neke od zanimljivijih kolekcija svjetski priznatih dizajnera, među kojima su se našla i imena kao što su Prada, Watanabe, Hermes te Dolce&Gabbana. S obzirom na to da je budućnost industrije neizvjesna, svi su se prebacili u online format i predstavili kolekcije za proljeće 2021., koje će donijeti novi optimizam nakon turobne 2020. godine. No jedno je jasno - neki trendovi, prije svega pokrenuti iz rakursa epidemioloških okvira i zaštite zdravlja, postali su dominantna snaga modne industrije.
Suvremeni potrošači, naime, itekako paze što odijevaju posljednjih mjeseci. Najviše se kupuje odjeća koja se ne gužva, lako se pere i može se nositi nekoliko godina a da pritom ne izgubi sjaj. Primjerice, traper je postao jako tražen, i to u svim oblicima - od jakni i košulja do suknji ovaj je materijal jednostavno nepoderiv, što znači i uštedu. Čak i ako se podere, izgleda kul i ne treba puno stilističke manipulacije kako bi izgledao sjajno. Još je jedan odjevni komad doživio renesansu ove godine, a riječ je o kućnoj haljini, točnije o odjevnom komadu koji može funkcionirati u opuštenim dnevnim, ali i u poslovnim krugovima. Naime, udoban kroj kućne haljine zahtijeva minimalnu stilističku intervenciju pa ga mnoge žene rado biraju u ovo doba godine kako bi zadržale trend praktičnosti i opuštenosti.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju