Već se nekoliko mjeseci šuška o novom Amazonovom pothvatu u luksuznom sektoru modne industrije, a informacije zasad stižu na kapaljku, piše Elle.hr. Sakupili smo sve što je dosad otkriveno i pokušali dobiti uvid u novi projekt koji bi, prema najavama, trebao zaživjeti već ovaj mjesec.

Nakon što su 2006. godine otkupili Shopbop i kroz godine dobili uvid u sve aspekte biznisa prodaje luksuzne mode, Amazonovi stručnjaci procijenili su da je došlo vrijeme da lansiraju vlastitu platformu. Navodno je projekt trebao zaživjeti još u proljetnim mjesecima, no zbog koronavirusa predstavljanje javnosti odgođeno je za rujan.

Sve što zasad znamo o Amazonovoj luksuznoj fashion platformi
Instagram 

Najavljeno je kako će platforma prvo biti lansirana u Americi, s postepenim otvaranjem prema europskim tržištima. Luksuzni brendovi koji će svoje proizvode prodavati putem Amazonovog novog shopa nalik Farfetchu ili Net-a-Porteru otkrivati će se jedan po jedan, a očekujemo da ćemo prva imena saznati već ovaj tjedan.

Vrijeme će pokazati hoće li ovaj projekt uspjeti, budući da je Amazon (pogotovo u Europi) percipiran kao platforma za mase, daleko od elitističkog predznaka luksuznih multibrand shopova kojima će pokušati biti konkurencija.